Díky
E-Business Suite má ČSA přehled o vytíženosti jednotlivých letů i destinací a může zefektivnit nabídku pro zákazníky.
Ekonomická situace leteckých společností není po září loňského roku právě nejrůžovější. Dokonce i mnoho velkých leteckých společností se potácí na hranici bankrotu. ČSA, dominantní česká letecká společnost, si ale i v tomto nepříznivém období udržela zájem cestujících, a dokonce zlepšila své postavení na trhu.
Více informací
Atraktivní ceny s chladnou hlavou
Náklady v letecké dopravě jsou logicky mnohem větší než třeba v dopravě silniční, a tak každá letecká společnost musí své ceny velmi pečlivě vyvážit, aby byly nejen dostatečně atraktivní pro zákazníky, ale aby byl zároveň každý let ekonomicky rentabilní. A právě v této chvíli přišel ČSA „na pomoc" Oracle. Díky řešení
E-Business Suite má nyní managament ČSA velmi detailní informace o rentabilitě jednotlivých letů či destinací, pracovníci ve vedení společnosti mají každý den k dispozici přehledně strukturované informace umožňující zjistit jak efektivitu jednotlivých letů, tak i úspěšnost prodejních míst atd. Tyto přesné informace pomáhají pružně reagovat na požadavky zákazníků a nabídnout atraktivnější ceny nebo třeba připravit posílení letů do vytížených destinací.
Více informací
Informace vždy k dispozici
Velkým pomocníkem při rozhodování jsou i reportovací nástroje ze sady aplikací
E-Business Suite umožňující získat podrobné přehledy o uskutečněných letech, zjistit efektivitu nasazení toho kterého typu letadla, či dokonce informace o obsazení konkrétního letu. Systém navíc umožňuje podrobné měsíční reporty o obsazenosti jednotlivých letadel, a dokonce i o tom v jakém z prodejních míst si pasažéři zakoupili letenku. Zkrátka o každém letu se můžete dozvědět prakticky vše a tyto informace si navíc nechat seskupit do přehledných statistik.
Pro zákazníka to znamená jediné – ČSA může nabídnout nejnižší možné ceny a přitom zachovat efektivitu a rentabilitu svých služeb. Nízké ceny tak nemohou mít negativní dopad na bezpečnost či komfort cestování.
Více informací
Bezpečně a rychle
Asi není třeba pochybovat o tom, že přesné informace poskytované řešením
E-Business Suite pomáhají ČSA přiblížit se cestujícímu. Pro něj je pak důležité, že ČSA může nabízet nižší ceny při zachování efektivity provozu. A tak se není potřeba obávat, že se nižší ceny projeví ve zhoršených službách či dokonce v menší bezpečnosti. Obojí zůstává na vysoké úrovni.
O spokojenosti zákazníků vypovídá nejen udržení zájmu o cestování s ČSA v době, kdy se ostatní společnosti jen pomalu zotavují z propadu, ale i zájem partnerů ve Sky Teamu o implementaci stejného řešení. To by do budoucna umožnilo mnohem užší propojení všech jeho členů a zákazníkům tak přineslo nižší ceny při vyšším komfortu cestování.
Více informací
Základní informace o ČSA
Členství v alianci SkyTeam – 13% tržní podíl
Počet přepravených osob – 2,87 mil. (r. 2001)
Obrat – 18 114 795 tis. Kč (r. 2001)
Využití sedačkové kapacity – 70,8% (r. 2001)
(komerční prezentace)