Podle průzkumu TNS se hrubé výdaje na televizní reklamu zvýšil o 303 mil. Kč (meziročně + 16 %) na celkových 2,18 mld. Kč. V dubnu televizní stanice odvysílaly o 44 hodin více reklam ve srovnání se stejným obdobím v loňském roce. Počet hodin odvysílané reklamy na TV Nova se snížil o 29 hodin zatím u TV Prima se tento čas zvýšil o 73 hodin. Podíl televizních stanic na reklamách (udávaný v GRP bodech) se za poslední rok výrazně změnil v neprospěch Novy. Její vedení nad TV Prima se zmenšilo na pouhých 1,9 procentních bodů z 51,2 procentních bodů před rokem. Podíl TV Nova je 45,8 %, stejně jako v březnu, zatímco u TV Prima se mírně zvýšil na 43,9 %. I když vývoj v poslední době nebyl pro TV Nova příznivý, očekáváme stabilizaci s pozitivním vlivem na finance CME.
Nova Prima ČT
2005 2004 2005 2004 2005 2004
Květen 67,5 63,4 22,0 23,8 10,5 12,7
Červen 70,0 62,0 20,8 25,1 9,2 12,9
Červenec 67,1 59,7 17,2 21,8 15,6 18,5
Srpen 63,5 59,3 21,0 22,4 15,5 18,4
Září 62,5 61,7 26,6 26,0 10,9 12,2
Říjen 59,3 62,7 30,5 26,4 10,1 10,8
Listopad 57,7 65,0 31,8 24,4 10,5 10,6
Prosinec 57,0 63,9 28,7 20,8 14,3 15,3
2006 2005 2006 2005 2006 2005
Leden 47,2 71,1 34,5 12,4 18,2 16,5
Únor 49,8 72,5 37,2 13,5 12,9 14,0
Březen 45,8 69,9 42,5 18,3 11,6 11,8
Duben 45,8 70,5 43,9 19,3 10,3 10,2
Zdroj: TNS A-Connect