V našem modelu předpokládáme, že očekávané třicetiprocentní navýšení kapacity v roce 2010 se postupně promítne do nárůstu exportu na zahraniční trhy, protože český i slovenský trh je již podle nás nasycen. Klíčovým pro zisk společnosti je právě český a slovenský trh, na kterých firma dosahuje vysoké marže. Například v roce 2008 byla cenová přirážka na českém trhu podle našich výpočtů 105% prodejních nákladů, přičemž na exportu cenová přirážka činila pouze 25%. Navíc, na rok 2010 počítáme s přirážkou 150% na českém trhu, především z důvodu zvýšení spotřebních daní, DPH, zvýšení cen výrobci cigaret a poklesu nákladů. Podíl exportu na celkových tržbách se podle nás zvýší ze současných 48% na 64% v roce 2012, čehož důsledkem se marže výrazně propadne. Zvýšení kapacity tak bude podle nás mít pozitivní dopad na úrovni tržeb, ale jen malý dopad na čistý zisk. Potenciální upside by nastal v případě kdyby část nové kapacity byla pohlcena českým trhem, což podle našich prognóz neočekáváme.