Disney a . Dva streamovací giganti, dvě různé akcie. Kterou z nich by si vybral šéf technické analýzy ve společnosti Oppenheimer a zakladatelka Fairlead Strategies?
"Moje děti by vám řekli něco jiného, ale já bych tvrdil, že mnohem přesvědčivější graf má ," řekl Ari Wald, šéf technické analýzy ve společnosti Oppenheimer. "A to jednoduše proto, že vykazuje lepší relativní sílu."
v posledním měsíci vyrostl o 8 % ve srovnání s 1% ziskem na americkém akciovém indexu S&P 500. Svým růstem porazil také společnost Disney, která za stejné období klesla o 7 %.

"Síla, kterou jsme viděli v září, prolomila úrovně odporu i rozpětí, ve kterém se akcie pohybovaly v předchozím roce," pokračoval Wald. "A to v době, kdy zbytek trhu zaostával. Takže si myslím, že to velmi vypovídá o tom, že dokázal na obtížném trhu prokázat výjimečnou sílu, a myslím, že nyní je v pozici, kdy bude moci sklízet odměnu, když se zbytek trhu zlepšuje spolu s ním."
Wald zdůrazňuje úroveň 600 USD jako možnou podporu v případě poklesu, přičemž v pondělí zavřel těsně pod 638 dolary. "Očekáváme, že se při poklesu bude kupovat, než v příštích měsících dosáhne vyšších maxim," dodal.

Katie Stockton, zakladatelka Fairlead Strategies, se také mezi těmito dvěma giganty přiklání k Netflixu, a ne k Disney. "Má nadprůměrný výkon, prosadil se jako lídr na trhu, zatímco na druhé straně Disney se několik měsíců drží svého rozpětí," doplnila během rozhovoru Stockton.
"Prostě se nemůže dostat z rozpětí, které má ze střednědobého pohledu sestupné momentum,“ upřesnila Stockton s tím, že by byl Disney atraktivnější, kdyby se dostal nad svůj 200denní klouzavý průměr kolem 180 dolarů. Disney v pondělí zavřel na 171 dolarech.

U Netflixu varuje, že by po výsledcích mohl klesnout, protože vykazuje „některé známky krátkodobého vyčerpání“, ale podobně jako Wald to vnímá jako příležitost k nákupu. po výsledcích klesal v šesti relacích z posledních sedmi. Očekává se, že společnost ve třetím čtvrtletí vykáže 3,84 milionu nových placených zákazníků, což je mírně nad vlastním výhledem Netflixu na úrovni 3,5 milionu.
Zdroj: CNBC