Americká mediální a filmová společnost hospodařila ve třetím finančním čtvrtletí s čistým ziskem 918 milionů dolarů po ztrátě 4,72 miliardy dolarů před rokem, kdy její aktivity tvrdě zasáhla pandemie covidu-19. Oznámila to firma. Výsledky podpořilo mimo jiné znovuotevření zábavních parků společnosti.

Celkové tržby ve finančním čtvrtletí, které skončilo 3. července, vzrostly meziročně o 45 procent na více než 17 miliard dolarů. Tržby divize zahrnující zábavní parky stouply na 4,3 miliardy dolarů z 1,1 miliardy před rokem, napsala agentura AP. Firma nicméně upozornila, že v řadě zábavních parků je stále omezena kapacita návštěvníků.
Celkové tržby překonaly očekávání analytiků, kteří je podle průzkumu společnosti FactSet odhadovali na zhruba 16,8 miliardy dolarů. Akcie firmy po zveřejnění čtvrtletních výsledků posílily a zavřely vyšší o 0,7 % na 179,29 USD.
Společnost rovněž oznámila, že počet předplatitelů její streamovací služby Disney+ na konci čtvrtletí dosáhl 116 milionů. V meziročním srovnání se tak zhruba zdvojnásobil.
Zdroj: ČTK, Patria