Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CME: Asociace komunikačních agentur lobuje za změny v zákoně o televizní reklamě

CME: Asociace komunikačních agentur lobuje za změny v zákoně o televizní reklamě

19.10.2006 8:56

Asociace komunikačních agentur (AKA) chce zachovat současnou úroveň televizní reklamy na veřejnoprávních kanálech do doby, než bude spuštěno digitální vysílání. Asociace bude lobovat za změny současného zákona, který požaduje snižování vysílání reklam na veřejnoprávních kanálech od roku 2007 a úplné zrušení jejich vysílání od roku 2008, protože to vytvoří monopol dvou televizí se všemi následky v mechanismu na stanovování cen. Antimonopolní úřad vnímá tuto snahu pozitivně, nicméně uvádí, že vše je v rukou politiků.

Náš názor: Tyto snahy vnímáme jako pochopitelnou z hlediska zachování konkurence na trhu a negativní pro CME, protože by tím byla oslabena její pozice při stanovování cen reklamy. Momentálně se ovšem žádný politik nevyjádřil v tom smyslu, že by pracoval na stejných změnách, proto zprávu hodnotíme z hlediska dnešního obchodování jako neutrální. Očekáváme, že tržby CME v České republice v příštím roce vzrostou o 22,9 %.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:30DE - PMI v průmyslu
10:00EMU - PMI v průmyslu
10:30UK - Harmonizovaný CPI, y/y
16:00USA - Prodeje nových domů
20:00USA - Zápis z jednání FOMC