V době, kdy drtivá většina aerolinek vykazuje ztrátu, by si člověk pomyslel, že pro získání a udržení zákazníka udělají první poslední.
Mám však pocit, že tomu tak není. Moje zkušenost s BA v letošním roce je spíše špatná. Jako skupina jsme si objednali letenky do USA. Letenky jsou nepřenosné, nevratné. Bohužel jeden člen ze skupiny nemůže s námi odletět, rpoto jsme se obrátilis žádostí o změnu jména na letence. Nedovedu si představit technicky jednoduchší krok, než je provedení této změny. Pokud jsem předpokládal jakoukoliv vstřícnost ze strany BA, spletl jsem se. Letenka je nepřenosná a nevratná. Tečka. Kupte si novou a tuto nechte propadnout. Zvláštní přístup, který bych snad předpokládal u společnosti se zástupy zákazníků, které nestíhají odbavovat. Ne však v době, kdy by o zákazníka měli bojovat.
ivule