Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Hodnota reklamy na internetu stoupla v dubnu o 32 % y/y. Proti březnu ale klesla, u CET 21 o 6 %

Hodnota reklamy na internetu stoupla v dubnu o 32 % y/y. Proti březnu ale klesla, u CET 21 o 6 %

14.5.2013 11:38
Autor: ČTK

Hodnota reklamy zobrazované na internetu v dubnu meziročně stoupla o třetinu (32 procent) na 557 milionů korun. Největším zadavatelem byl již třetí měsíc po sobě internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v ceníkové hodnotě 56 milionů korun. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch. 

Proti předchozímu měsíci se hodnota zobrazované reklamy, stanovená podle dostupných ceníků, tedy bez započtění případných slev, snížila o procento. V žebříčku největších zadavatelů se nezměnila ani druhá příčka, jež nadále patří Student Agency s inzercí v hodnotě 18 milionů korun. Na třetím místě nově skončila společnost Telefónica Czech Republic (12,8 milionů korun). 

Z průzkumu také vyplynulo, že první desítka provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali, vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 504 milionů korun

Ceníkové ceny reklamního prostoru nezapočítávají množstevní slevy a případné bartery. Zobrazovaná reklama, tedy bannery, je zřejmě nejznámější formou internetové reklamy. Zadavatelé využívají také třeba kontextovou reklamu nebo sociální sítě.

TOP 10 provozovatelů - meziměsíční srovnání

Provozovatel Cena (duben 2013) Cena (březen 2013) m/m
Seznam.cz 223,995.000 231,472.000 -3,2%
Centrum Holdings 99,054.000 97,327.000 1,8%
MAFRA 53,693.000 54,007.000 -0,6%
AdActive.cz 28,126.000 30,561.000 -8,0%
Allegro AdMarket 25,649.000 24,902.000 3,0%
Mladá fronta 23,685.000 27,496.000 -13,9%
Ringier Axel Springer 15,893.000 13,562.000 17,2%
CET 21 13,322.000 14,201.000 -6,2%
Economia 11,092.000 11,099.000 -0,1%
Impression Media 9,567.000 8,354.000 14,5%

Zdroj: AdMonitoring - SPIR/MEDIARESEARCH, 4/2013


Čtěte více:

Nova prý přijde v 1Q na reklamě až o 300 milionů. Významní inzerenti neskousli nový ceník
7.3.2013 11:26
Tesco, Henkel, Česká Spořitelna, Mountfield nebo Nestlé jsou jen někte...
TV Nova již dojednala polovinu plánovaných ročních objemů reklamy (+ komentář)
4.4.2013 15:48
Skupina Nova, která platila za významného přispívatele k hospodaření m...
Reklamní výdaje ve čtvrtletí klesly v televizi, na internetu vzrostly skoro o třetinu
6.5.2013 14:50
V prvním čtvrtletí se na tuzemském mediálním trhu nejvíce propadla tel...

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data