Letošní Patria Investiční konference se kvapem blíží, startujeme už ve středu, 10. června 2015 přesně v 17:00 v Kongresovém centru České národní banky. O tom, co všechno bude na letošní konferenci jinak a na co se mohou její návštěvníci těšit, jsme se zeptali Petra Žabži, vedoucího on-line marketingu Patria Finance, který celou akci připravuje a který jí také bude moderovat.
Patria Online: V jakých aspektech se liší letošní Patria Investiční konference od těch, které jste pořádali pro své klienty v předchozích letech?
Petr Žabža: Téměř ve všem. V posledním roce jsem navštívil několik konferencí, které vypadaly jedna jako druhá – všechny nabízely téměř nekonečné množství prezentací, přednášek a workshopů. Komunikace mezi přednášejícím a účastníky však byla povětšinou jednosměrná a po čtvrté takové prezentaci jste pomalu nevěděli, ani jak se jmenujete nebo co je za den. Rozhodli jsme se jít úplně jinou cestou - snížili jsme počet prezentací a navýšili objem času, který budou moci návštěvníci strávit diskusí s těmi, kteří se jménem Patria Finance budou konference účastnit. Chceme účastníky naší konference inspirovat, ale současně jim chceme dát dostatek prostoru pro jejich myšlenky, názory a nápady. Jedině tak může být konference přínosná pro obě strany.
Patria Online: Jak se tato interaktivita projeví v praxi?
Petr Žabža: Zcela jsme změnili způsob komunikace mezi návštěvníky konference a přednášejícími. Již v tomto okamžiku může kdokoliv položit přednášejícím otázky prostřednictvím této webové adresy. Pro komunikaci před, během a po konferenci využíváme platformu www.slido.com.
Jakmile do okénka „Join event:“ na www.slido.com vložíte kód PIK2015, dostanete se na interaktivní diskusní stránku, kde můžete klást své otázky z notebooku, tabletu nebo mobilu. Do žlutého okénka vepíšete otázku, stisknete „Send“ a Váš dotaz je „na cestě“.
I proto jsme v pozvánce vyzvali všechny účastníky, aby si s sebou některé z těchto zařízení přinesli – pokud tak učiní, budou moci klást otázky anonymně, kdykoliv během přednášek a prezentací. Ponecháváme samozřejmě možnost položit otázky prostřednictvím mikrofonu přímo v sále, ale slido.com nám připadá jako zajímavá alternativa.
Každý účastník dostane při příchodu přístupové kódy na wi-fi, kterou bude moci využívat během celé konference.
Patria Online: Co si má návštěvník konference představit pod pojmem „Q&A s makléři Patria Finance”?
Petr Žabža: Patria Finance disponuje týmem pěti seniorních makléřů, kteří mají na starosti individuální investiční poradenství pro naše klienty. Celý tým považujeme za jednu z nejsilnějších stránek Patria a proto bychom Vám rádi jednotlivé makléře ukázali v širším detailu – kombinovat budeme video-prezentaci, živou diskusi mezi makléři a moderátorem, ale prostor samozřejmě zůstane i na dotazy účastníků.
Patria Online: A Hyde-Park s analytiky? Co se v něm účastníci konference dozví?
Petr Žabža: Dozví se to, na co zeptají (smích). K jednomu stolu jsme sezvali fundamentální analytiky Patria a kolegy z dealingu ČSOB – Jana Čermáka a Jana Bureše. Budeme tak mít „pokryté“ všechny hlavní oblasti finančních trhů a účastníci konference se budou moci ptát na odhady budoucího vývoje akciových, měnových a komoditních trhů, stejně jako na makroekonomická témata. Této části dáváme v rámci konference nejvíce času a věříme, že si ji návštěvníci užijí.
Patria Online: Jaké nové produkty budete na Investiční konferenci představovat?
Petr Žabža: Konkrétní detaily představíme až na Investiční konferenci, teď to bohužel nemohu šířeji komentovat. Snažíme se však těmito novinkami maximálně vycházet vstříc klientům, kteří jsou v oblasti investování teprve na počátku své cesty a hledají způsoby, jak do světa kapitálových trhů proniknout.
Patria Online: Kapacita konference je naplněná. Budou některé zajímavé myšlenky a nápady, které na konferenci zazní, dostupné i veřejně?
Petr Žabža: Částečně ano. Hlavní body se objeví jak na Patria.cz, tak na našich profilech na a Twitteru. Největší „porci“ informací, navíc zasazenou do celkového kontextu, však dostanou účastníci přímo v sále.
Patria Online: Děkujeme za rozhovor.