V tomto článku volně navazujeme na předchozí text s názvem „Co Vás o službách Patria Finance nejvíce zajímá?“ a přinášíme několik otázek a odpovědí, které se s větší či menší intenzitou objevují v diskusi na Patria.cz, či se s nimi na nás obracíte napřímo emailem nebo telefonicky.
Otázka: Může se mi stát, že nějakou dobu nebudu na trhu aktivní a budu jenom vyčkávat na ideální příležitost pro nákup nebo prodej. Bude mi Patria účtovat nějaký poplatek za neaktivitu?
Rozhodně ne. V maximální možné míře podporujeme uvážlivý přístup k investování, a proto ctíme Vaše právo na to počkat si na vhodnou chvíli ke vstupu do pozice. Při čekání na vhodný okamžik pro investici můžete bez omezení využívat produktů našich analytiků a inspirovat se jejich myšlenkami.
Otázka: Bude mi Patria účtovat poplatek za inkaso dividend?
Určitě ne. Připsání dividend ve prospěch Vašeho majetkového účtu u Patria je ZDARMA, stejně jako možnost získat na počátku každého roku přehled o zaplacené srážkové dani z dividend inkasovaných v předchozím kalendářním roce. Společně s naším unikátním daňovým výpisem, který všem klientům poskytujeme ZDARMA, lze přehled o zaplacené srážkové dani použít jako podklad pro přípravu Vašeho daňového přiznání.
Otázka: Musím si něco připlácet za investiční poradenství?
Nemusíte. Pokud máte zájem o investiční poradenství, můžete využít služeb, znalostí a zkušeností jednoho z našich pěti seniorních makléřů. Cenou za tuto službu je vyšší poplatek při realizaci obchodu, který prostřednictvím osobního makléře uděláte.
Otázka: Do kolika hodin můžu využívat možnost získat investiční poradenství?
Naši makléři jsou Vám k dispozici do 22:00 – tedy do okamžiku, kdy končí obchodování ve Spojených státech. Jsme tu pro Vás i ve dnech, kdy je v ČR státní svátek nebo se na BCPP neobchoduje. Patria umožňuje přístup na více jak 30 burz po celém světě a tak máme zájem, abyste se dostali k relevantním a aktuálním informacím kdykoliv se na těchto burzách obchoduje.
Otázka: Jak rychle dokáže Patria převádět cenné papíry?
Cenné papíry do Patria nebo naopak k jinému obchodníkovi převádíme v okamžiku, kdy od Vás máme všechny požadované informace a podklady.. Patria převody cenných papírů nezdržuje.
Otázka: Pokud se stanu novým klientem Patria, kdo a jak se o mě bude starat?
První kontakt budete mít s našimi kolegy/němi z odd. Front office. Ti Vám vysvětlí, jaké služby Vám můžeme poskytnout, a zajistí, abyste měli kompletní smluvní dokumentaci. Veškerá komunikace probíhá v češtině a na telefonu jsme Vám k dispozici od 9:00 do 17:30. Následně péči o Vás přebere naše oddělení Customer Care, které Vám nabídne širokou paletu investičních služeb v návaznosti na Vaše potřeby, zkušenosti a znalosti. Budete-li mít zájem o služby osobního makléře, pomůže Vám Customer care vybrat vhodného obchodníka, který bude odpovídat Vašemu investičnímu stylu.
Zajímá-li Vás cokoliv dalšího, neváhejte se na nás obrátit emailem na info@patria-direct.cz a my Vám obratem odpovíme.
Těšíme se na Vás,
Patria Finance