Poskytovatel internetového přenosu videí včera reportoval výsledky za 1Q14. Potěšil především ziskem, když EPS očištěné o jednorázové položky dosáhlo 86c, tedy o 3c více, než počítal konsensus. Tržby pak naplnily očekávání na úrovni 1,27 mld. USD. Akcie na data včera reagovaly růstem o 0,8 %.
Výsledky jsou pak pro akcie pozitivní i s ohledem na jejich silnou volatilitu z posledních týdnů, která množství investorů vedla k opomíjení tradičně značně obchodovaného titulu. Podle Berta Dohmena z Dohmen Capital Research patří do skupiny akcií, které se nehodí k investování, nýbrž k tradingu. „Například v roce 2011 akcie dosáhla svého vrcholu celkem 304 krát a 54 krát naopak propadla. Jen člověk s hodně silným žaludkem může tohle unést,“ uvedl Dohmen. I proto jsou pozitivní výsledky za 1Q vzpruhou pro samotné obchodování titulu.
Poskytovatel mediálních služeb také oznámil plán navýšit členské poplatky pro nové zájemce o 1 až 2 USD podle země. Cílem společnosti je za pomoci dodatečných peněz získat kvalitnější obsah a zlepšit dostupnost svých služeb. Současná cena 8 USD/měsíc je pak navíc dlouhodobě neudržitelná s tím, jak rostou provozní náklady přenosu dat. Současní uživatelé se změny obávat nemusí, nedotkne se jich.
je jistou obdobou české ulozto.cz a zájemcům tak zprostředkovává streamy na sledování různorodých videí. V prvním kvartále společnost reportovala na 48,4 mil. uživatelů a stále si tak drží pozici světové jedničky i přes narůstající konkurenci v podobě serverů YouTube a Hulu.
(Zdroje: cnbc, googlefinance)