Podle průzkumu TNS se v říjnu zvýšily hrubé výdaje na televizní reklamu o 47 mil. Kč (meziročně +2 %) na celkových 2,6 mld. Kč. V říjnu odvysílaly televizní stanice o téměř 35 hodin více reklamy v porovnání se stejným obdobím v loňském roce. Podíl TV Nova na reklamních výdajích dosáhl 54,3 %, zatímco podíl TV Prima poklesl na 36,2 %.
Náš názor: Poslední statistiky, i když jsou zkreslené, protože průzkum bere v úvahu pouze hrubé výdaje a nikoliv poskytnuté bonusy a slevy, ukazují pozitivní trend pro Novu, který začal již v srpnu a rozdíl mezi Novou a Primou se nadále rozšiřuje. V současnosti je více než 8 procentních bodů zatímco v dubnu to bylo méně než 2 procentní body. Nova je v dobré pozici dále těžit z předvánočního období, které je obvykle nejsilnějším reklamním obdobím roku a může tak tedy potvrdit svoje vedení nad Primou.