Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CME: Podíl TV Nova na reklamních výdajích stále roste

CME: Podíl TV Nova na reklamních výdajích stále roste

13.11.2006 8:45

Podle průzkumu TNS se v říjnu zvýšily hrubé výdaje na televizní reklamu o 47 mil. Kč (meziročně +2 %) na celkových 2,6 mld. Kč. V říjnu odvysílaly televizní stanice o téměř 35 hodin více reklamy v porovnání se stejným obdobím v loňském roce. Podíl TV Nova na reklamních výdajích dosáhl 54,3 %, zatímco podíl TV Prima poklesl na 36,2 %.

Náš názor: Poslední statistiky, i když jsou zkreslené, protože průzkum bere v úvahu pouze hrubé výdaje a nikoliv poskytnuté bonusy a slevy, ukazují pozitivní trend pro Novu, který začal již v srpnu a rozdíl mezi Novou a Primou se nadále rozšiřuje. V současnosti je více než 8 procentních bodů zatímco v dubnu to bylo méně než 2 procentní body. Nova je v dobré pozici dále těžit z předvánočního období, které je obvykle nejsilnějším reklamním obdobím roku a může tak tedy potvrdit svoje vedení nad Primou.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
3:00Čína - HDP, q/q
3:00Čína - Maloobchodní tržby, y/y
3:00Čína - Průmyslová výroba, y/y