Podle šéfa CME Michaela Garina porostou ceny televizní reklamy v příštím roce dvojciferným číslem. Připomínáme, že generální ředitel TV Nova Petr Dvořák v minulosti uvedl, že průměrná cena televizní reklamy by měla meziročně vzrůst o 15 %. Veřejnoprávní televize zkrátí v roce 2007 svůj reklamní čas na polovinu a od roku 2008 nebude reklamu vysílat vůbec.
Náš názor: Připomínáme, že toto je průměrný růst, který může mít rozdílný dopad na celý televizní reklamní trh stejně jako tržby TV Nova s ohledem na různé slevy poskytované klientům a také, že meziroční 15% nárůst je průměr, což naznačuje, že někteří klienti budou platit vyšší sazbu, zejména se to týká velkých klientů, kteří si nemohou dovolit na TV Nova absentovat. V důsledku toho očekáváme, že tržby TV Nova meziročně vzrostou o 20 %, bez zahrnutí dopadu omezení reklamy na veřejnoprávních kanálech, v porovnání s naším odhadem na tržby za finanční rok 2006 ve výši 193 mil. USD a o 15 % vůči projekcím CME na tržby TV Nova pro rok 2006 ve výši 200 mil. USD. Meziroční nárůst je způsoben růstem reklamního televizního trhu.