Ale ony jsou ty týmy "odborníků" opravdu blbé, protože já si tu RAMU, když si ji i v reklamě všimnu, u pultíku just nevezmu, protože já zase nejsem tak blbý a vím, že ty týmy "odborníků" někdo platí a kdo jiný než zákazník ve zboží, takže si vlastně, milý pane kolego, kupujete za více peněz než by bylo nezbytné kupujetei méně hodnotné zboží. Když to baštíte (tu reklamu i tu RAMU), tak je to jistě Vaše věc, já jsem tím chtěl jenom říci, že ne každý to baští, ale je mi jasné, že ta část lidí, která to baští, bohatě zaplatí ty obrovské částky, které reklamní průmysl vydělává. Můj známý má reklamní firmu, vím jaké částky se v reklamách točí a vím o jakých zmetcích se často reklamy točí. A často skutečně platí, že čím nižší úrovně vrobek je, tím více se do reklamy nacpe peněz. Takže se nadále směji a kupuji si věci ne podle reklamy, nebo rozhodně ne tak podle reklamy, jak by si reklamní agentury a výrobci přáli.
Čao, Pavel Žilka
Pavel Žilka
Reklama mě silně obtěžuje a zvláště mě irituje onen stupidní způsob vymývání mozků, který se v ČR s takovou oblibou praktikuje.
Kvůli neustálým reklamním vstupům jsem téměř přestal poslouchat rozhlas (každé časové znamení už má svého sponzora !), TV zapínám přesně 5 sec. před zpravodajstvím, noviny (polovina stránek zaplněná reklamními plochami) nekupuji, webové stránky na reklamu filtruji.
Bohužel nemohu (stále) zavírat oči při řízení vozu nebo v metru, takže můj způsob sebezachování duševní integrity spočívá v zásadním odmítnutí spotřeby inzerovaných výrobků. Prostě je nekupuji a kupovat a užívat nebudu, i kdyby byly sebelepší a zdarma. (Jediná reklama se kterou naprosto souhlasím je ono "Mobilní telefon Eurotel bych si nikdy nekoupil ... :-)))
Shrnuto: reklama mě silně ovlivňuje, ale mám pocit, že poněkud jinak, než předpokládají ony výše zmíněné týmy odborníků .... (safra, leda kdyby mi chtěly záměrně prodat určité výrobky, na které by se sebezapřením žádné reklamní kampaně nedělaly).
Abych odpověděl panu Kodýdkovi: dle mého názoru reklama na jakýkoli seriozní web nepatří, zpoplatnění přístupu ke kvalitním informacím je naprosto v pořádku.
Pavel Kraus
Viděli jste novou skvělou TV reklamu na polévku Vitana? (Manžel po úrazu hlavy je zcela mimo). Něco takového dokážu ocenit i když polévky Vitana (a ani žádné jiné) z pytlíku nejím. Domnívám se, že reklamy jsou účinné na skupinu obyvtelstva s IQ do nějakých 105 (=70% obyvatelstva - odhad). Zbytek obyvatelstva, mezi který patří i čtenáři těchto stránek, už musí reklamu brát jako nutné zlo. A to i tu, která nás obtěžuje na internetových stránkách (prostě tu není pro nás).
David Krajíček