Akcie online

NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
Borussia--0,00sentiment_arrow
Heineken--0,00sentiment_arrow
Juventus--0,00sentiment_arrow
MOL180,00185,00-2,89sentiment_arrow
Nokia146,94149,002,53sentiment_arrow
OTP2 008,002 048,000,00sentiment_arrow
PKN561,70566,70-0,64sentiment_arrow
Skanska570,60585,600,00sentiment_arrow
Unilever1 240,001 350,000,00sentiment_arrow
Volvo--0,00sentiment_arrow
WAG26,6027,003,85sentiment_arrow
03.11.2025 15:09:45

Indexy online

Investiční doporučení

Výsledky společností - ČR

Výsledky společností - Svět

IPO, M&A

Týdenní přehledy

 

Obecná diskuze
  •  
    03.11.2025 15:11

    „Evropa je už teď přeregulovaná ekonomika, která se deindustrializuje a dusí hospodářský růst. Tohle ho jen dál přidusí,“ varoval Woods. Proti politice Unie se ale bouří i evropské firmy. Na předsedkyni Evropské komise Ursulu von der Leyenovou se obrátilo 79 společností včetně ocelářských Thyssenkrupp a Voestalpine nebo chemického giganta BASF. Stěžují si, že je ničí systém emisních povolenek, které zdražují výrobu a ničí konkurenceschopnost. Velké firmy dosud dostávají určité množství povolenek za tunu vypuštěného CO2 zdarma, což by ale podle listu Handelsblatt mělo skončit.
    kočák
    •  
      03.11.2025 15:20

      ... takovéto regulace vedoucí k deindustrializaci a likvidaci ekonomiky si nedovolili snad ani komouši za socíku. Ti naopak byli pro rozvoj průmyslu a hospodářství
      Kočičák
  •  
    03.11.2025 14:09

    Kovanda -Fiala. nakonec je to všechno jedno
    kočák
  •  
    03.11.2025 12:12

    Myslel jsem si ,že když ten Kovanda furt všude vystupuje,a zviditeňuje se,že se chystá tedy vstoupit do politiky. no zatím to vypadá,jak Švejk radil karbaníkům: jo radit to já umím, ale hrát ne...
    kočák
    • Neříkám, že by v některých věcech neměl pravdu
      03.11.2025 12:17

      Ale on se pouze lacině zviditelňuje, ale neudělá nic! Ty jeho články bych mohl psát denně taky. Ale co dál?
      ČLOVĚK
      • Re: Neříkám, že by v některých věcech neměl pravdu
        03.11.2025 13:44

        Kovanda je především ekonom a analytik Trinity Bank. Tyto další články, analýzy, rozhovory dělá ve svém volném čase. Netvrdím, že se ve všem ztrefuje do černého. "On se pouze lacině zviditelňuje, ale neudělá nic"? To jako vážně??? Je snad Kovanda ministr nebo prezident? Není! Veřejnost by měla víc číst jeho články a zamýšlet se nad těmi souvislostmi, co publikuje. A veřejnost by měla tlačit na politiky, aby konali ve prospěch většiny občanů ČR! Politik, který opakovaně zradil naše zájmy, by měl být vyhozen a navždy znemožněn, aby už nemohl škodit. Krásná teorie, ale ta praxe... Když vidím kolik lidí volilo Babiše a Fialu, musím konstatovat, že nic nepochopili a tak mají takové politiky a takovou vládu jakou si zaslouží - vládu koloniální!
        Alastor.I.
        • To: Alastor.I.
          03.11.2025 14:44

          ... píšeš, že: "Veřejnost by měla víc číst jeho články a zamýšlet se nad těmi souvislostmi, co publikuje. A veřejnost by měla tlačit na politiky, aby konali ve prospěch většiny občanů ČR!". Njn, ale pokud se ta veřejnost bude skládat z ignorantů jako je VM a spol., jenž nedovedou kriticky přemýšlet, pouze nálepkovat a dehonestovat, tak se k lepším zítřkům nikdy nedoberem.
          Kočičák
        • napiš mě, koho by ty lidi měli volit?
          03.11.2025 14:21

          Kovanda píše proti všemu v EU. Potom se toho chytají extremisti, komunisti a fašisti viz Kočičák. Akorát tak hraje do karet russovi.
          ČLOVĚK
          • Re: napiš mě, koho by ty lidi měli volit?
            03.11.2025 14:41

            Koho jsem volil a proč jsem Ti odpověděl tam někde dole, kde jsi se na to ptal poprvé. Kovanda píše proti všemu v EU? Tady zásadně nesouhlasím. Kovandu sleduji dlouhodobě. On souhlasí s tím, že nějaká regulace toho, čím lidi topí a co vypouští do okolí, být musí. Ale on kritizuje způsob, jak to dělá EU. Zelené odpustky volně obchodované na burze? Skoupí to spekulanti a drží celou EU za koule a ždímají... V Číně povolenky za 10 EUR, v EU za 80 EUR. Co udělá průmysl? Odstěhuje se do Asie a Ameriky, kde zaplatí výrazně méně. Co udělá EU? Zchudne a stane se z ní závislý, zelený skanzen. Viz Draghiho zpráva o ztrátě konkurenceschopnosti. A co pak udělá Číňan? Zvedne ceny... ČLOVĚČE, měl bys rozvíjet kritické myšlení. Nějaké základy máš. Ale neumíš kriticky vážit a porovnávat argumenty a nedokážeš se oprostit od některých svých zarytých přesvědčení... Kdo nejvíc vykrmil russa? Kdo nejvíc poškozuje Evropu?
            Alastor.I.
            • Alastor.I.
              03.11.2025 15:03

              ... je zbytečné psát ignorantům o tom, kam Evropu ta jejich EU GD politika dovede. Je to stejné, jako bys házel perly sviním. Vrcholem pokrytectví je, když někdo, kdo volil a adoruje bývalého komouše Pávka, jenž schvaloval vstup vojsk Varšavské smlouvy do Československa, a který si nedávno podal ruku s masovým vrahem a mezinárodně uznaným teroristu Ahmadem Šarou, jenž mučil a vraždil křesťany (ženy i děti) a jehož minulost Pávek omlouvá, tady moralizuje a poukazuje na bývalé komouše. (www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prezident-si-podal-ruku-s-teroristou-Zaoralek-upozornil-na-dvoji-metr-780539)
              Kočičák
  • podvod
    03.11.2025 10:41

    n a poznámku, že “všechny rozpočty vládě dopadly lépe, než byly plánovány” reagoval ostře v Otázkách VM předseda rozpočtové rady M. Hampl. A má pravdu. Vyžádat si kvůli povodním novelu, která zvýší deficit o 30 mld a obratem polovinu z toho utratit na provozní výdaje, které s povodněmi nesouvisí, to hraničí s podvodem na sněmovnu i na daňové poplatníky. Hrdě pak hlásit, že “mi to vyšlo”, je docela trapné. (https://x.com/kalousekm/status/1984977807001157788)
    Kočičák
    • Re: podvod
      03.11.2025 13:42

      Nevyužité peníze počkají, slibuje ministerstvo „Většina financí tehdy zamířila do jednotlivých kapitol ministerstev tak, aby mohly být rychle vypsány příslušné dotační programy na likvidaci škod a obnovu území. Celkem ministerstvo financí do rozpočtových kapitol v roce 2024 poslalo z povodňové rezervy 15,6 miliardy korun s tím, že pokud nebyly dotační tituly do konce kalendářního roku 2024 vypsány, peníze kapitolám zůstaly jako nespotřebované výdaje a budou i v budoucnu použity na povodňové účely,“ uvedla Gabriela Krušinová z komunikačního týmu ministerstva financí. V souladu s tímto plánem bylo z oněch 15,6 miliardy korun podle ministerstva financí směřováno 5,5 miliardy na obnovu dopravní infrastruktury (prostřednictvím státního fondu dopravní infrastruktury), 2,7 miliardy na pomoc domácnostem po povodních a obnovu vodovodní a kanalizační sítě (prostřednictvím státního fondu životního prostředí), dvě miliardy na obnovu majetku po povodních (prostřednictvím ministerstva pro místní rozvoj), přes 1,3 miliardy na sociální dávky a program (prostřednictvím ministerstva práce a sociálních věcí) a další prostředky třeba na zmírnění škod na státním vodohospodářském majetku a lesích (prostřednictvím ministerstva zemědělství). „Další část výdajů na odstraňování povodňových škod bylo nutné poslat domácnostem, firmám, živnostníkům či veřejným institucím formou okamžité pomoci ještě daleko dříve, než byla schválena novela zákona o státním rozpočtu (začátkem října, pozn. red.),“ vysvětluje ministerstvo financí s tím, že do povodňové pomoci je třeba řadit i výdaje, kde na první pohled nebylo zjevné, že se vztahují k povodním.
      Velkamedvědice
  • v centrále VZP v Praze zasahuje protimafiánský útvar policie
    03.11.2025 10:07

    ... detektivové navrhli obžalovat bývalého poslance ODS Marka Šnajdra, podnikatele Pavla Dovhomilju a bývalého náměstka ředitele VZP Tomáše Knížka. Státní zástupce Adam Borgula ČTK potvrdil, že v případu od kriminalistů obdržel návrhy na obžalobu tří osob. (www.echo24.cz/a/HrdvN/zpravy-domov-ve-vzp-v-praze-zasahuje-policie)
    Kočičák
  • důvod, proč se Brusel jen tak nevzdá zavedení emisních povolenek pro domácnosti
    02.11.2025 11:42

    ... jen v roce 2030 mají povolenky dle plánu Evropské komise zajistit bruselské kase (tedy nikoli kase členských států EU!) příjem v přepočtu zhruba 830 miliard korun (https://x.com/LukasKovanda/status/1984746491013915000)
    Kočičák
    • Lukaš Kovanda?
      03.11.2025 8:14

      Pes, který štěká, ale nekouše! Kritizuje všechny a všechno, vyjadřuje se ke všemu a nic! Tak jak denně všechno už roky kritizuje a všechny poučuje, stal se z něho takový přechytralý protivný všeználek. Všude byl, všechno zná, všechno ví a od všeho má klíče, tam, kde nebyl, se právě chystá! Máme podle něj přejít na russké a čínské vakcíny :-)! Tak ať jde příkladem a nechá si píchnout sputnik do prd€le, chytrolín!
      ČLOVĚK
      • Re: Lukaš Kovanda?
        03.11.2025 8:54

        Kovandu vůbec nemá cenu číst ani komentovat. Stačí, když si člověk přečte titulek článku a je hned jasné, kdo ho psal.
        al321
        • AL321
          03.11.2025 12:53

          Onos estačí podívt , kdo to sem vložil a máš jasno, aniž bys cokoliv četl
          Velkamedvědice
        • otázka: Jsme opravdu národ d€bilů? odpověď: ANO jsme!
          03.11.2025 9:25

          Když se na to podívám z té druhé strany, každý rok, počítaje od roku 1990 ukončí studium na vysoké škole tisíce inženýrů, doktorů, magistrů etc... Proč se tedy pořád plácáme se starými komunisty, agenty STB, různými podvodníky, fašisty, zkrátka kr€tény? ANO protože jsme národ d€bilů. I kdyby každý rok ukončilo milion studentů vysokou školu pořád budeme pouze provinční chudáčci, žvanilové, podvodníčci, zlodějíčci, přízemní stupidní primitivové a znovu si zvolíme ten největší odpad!
          ČLOVĚK
          • Re: otázka: Jsme opravdu národ d€bilů? odpověď: ANO jsme!
            03.11.2025 11:48

            Pokud to chceš brát podle VŠ, tak jsme pořád pod evropským průměrem a za předními státy zaostáváme výrazně.
            al321
            • To jistě
              03.11.2025 12:04

              ale tady jde spíš o tom, že nenajdeme nikoho, kdo by to dal dohromady. Ale máme mnoho těch Kovandů kteří jen všechno kritizují a sami neudělají nic. Potom máme hodně kočičáků, kteří jsou právě ten problém. (jak jsem psal o těch d€bilech)
              ČLOVĚK
          • Re: otázka: Jsme opravdu národ d€bilů? odpověď: ANO jsme!
            03.11.2025 9:28

            Tohle ale můžeš napsat o jakémkoli národě na světě. Problém je v tom, že "demokracie je nejhorší forma vlády. Na nějakou lepší si bohužel nevzpomínám", tak nějak to pravil Winston Churchill.
            Orangutan
            • teoreticky ano, prakticky ne
              03.11.2025 9:36

              nebudu se ohlížet na ty pronárody horší než jsme my, budu se dívat na ty co jsou lepší než my a že jsou a fungují líp než my. Budoucnost lidstva? Asi takhle: lůza si zvolí lůzu ve vidině snadného života. S lůzou přijde diktatura a vládnoucí lůza zlikviduje a zotročí lůzu co je zvolila. Ve 48 si lidi zvolili komunisty s vidinou lepšího spravedlnějšího života, a co se stalo? Komunisti proměnili republiku v pracovní tábor a ten, kdo chtěl odejít dostal kulku do zad! Komunisti potrestáni nebyli, dnes mají největší majetky a jeden z nich se nám právě chystá znovu vládnout. Na zblití!
              ČLOVĚK
              • Re: teoreticky ano, prakticky ne
                03.11.2025 11:13

                ČLOVĚČE, já s Tebou plně souhlasím, že jsme národem d€bilů. My si opakovaně volíme tisíckrát usvědčené lháře a tuneláře a divíme se, proč se nepřibližujeme tomu vyspělému západu. Hlavní důvod je, že jsme ekonomickou kolonií Německa a Francie a stále dokola si tu volíme koloniální správu, tudíž zůstáváme kolonií se vším všudy. *** V čem se s Tebou rozcházím je pohled na to, kdo jsou ti dobří a ti zlí. Pro mě je totiž prolhaný Fiala úplně na stejném levelu jako prolhaný Babiš. Jednoho prolhaného gaunera vystřídal druhý prolhaný gauner a za 4 roky si to možná zase prohodí... *** A teď k Tvému osobnímu největšímu problému - nálepkování a škatulkování. Ty se s Kovandovými argumenty jednoduše vypořádáš "Pes, který štěká, ale nekouše! Kritizuje všechny a všechno, vyjadřuje se ke všemu a nic! Tak jak denně všechno už roky kritizuje a všechny poučuje, stal se z něho takový přechytralý protivný všeználek." Velká chyba! Právě pro tohle úzké vidění světa je Fiala (a Ty také) naprosto odtržen od reality, hájí bruselské zájmy a pomáhá konzervovat naši koloniální podřízenost. Kovanda má pravdu. Přes emisní povolenky je ČR západem tunelována. V ETS1 platíme jen za elektřinu 50 mld. Kč ročně! Tyto peníze odtékají do kapes spekulantů a také bruselské kasy. Za teplárenství a průmysl to může být dalších 50-100 mld. Kč. Ale u elektřiny je ten výpočet ze základních statistických údajů vcelku jasný. Povolenky/odpustky jsou jedním z nástrojů, jak se z kolonií tahají peníze... A tak národ nepřemýšlejících d€bilů včele s koloniální správou zůstane navždy kolonií... Představ si, že bychom povolenky nahradili CO2 daní a ČR zůstalo cca 150 mld. Kč ročně na investice do jádra. Za 13 let bychom měli dost peněz na 4 jaderné bloky ikdyby stály 500 mld. Kč za 1 blok. Ale ne, my nepoučitelní budeme platit Bruseli...
                Alastor.I.
                • Kovanda
                  03.11.2025 13:10

                  je normalní šmejd, který čaruje s daty tak, aby mohl kvičet a byl všude kr adosti dezolátů..ty evidentně škatulkuješ taky, kdybys s tím měl prpoblém. Uvedu příklad, když Ukrajina zastavila ruskou ropu, Fiala začal lhát, že na tom prodělá více, ačkoliv ruská ztreáta byla nesrovnatelně větší. pomoci klasické amnipulace. Ignoroval absolutní čísla a počítal je k hdp toho kterého státu. Někdy pravdu má, ovšem to jsou situace, kdy popřít nejde. Ano, politici jsou šemjdi. Ale jsou menší a větší. Ta hysterii, co jste spustili proti Fialovi, do to dokládá. Viz neuvedený podív v přiznání a hned spuszu keců, jak si nahrabal v kampeličce a blí blá
                  Velkamedvědice
                  • Re: Kovanda
                    03.11.2025 14:06

                    ..Kovanda,,ne Fiala
                    Velkamedvědice
                  • Re: Kovanda
                    03.11.2025 13:23

                    ... vy jste už za poslední čtyři roky ukázali, jak dovedete lhát, krást a podvádět. Být vámi, tak držím hubu a šoupu nekde v koutě nohama, jak doporučovala Pekarová. Za to, jak jste vládli a kradli by jste teď měli chodit kanály a ne tady ještě moralizovat. Volby jasně ukázaly, že vás lidé už nechtějí :D
                    Kočičák
                    • Být tebou
                      03.11.2025 14:09

                      tAk držím hubu Ty, komiku. Pěetikolka m+la dokonce více hlasů, než před tím. Za to SPD se zaprodalaó, poprávu má polovinu mandátu aje to její konec. Japonský popelář evidentně vyměnil zásadní předvolební sliby za 308000 ze šoférem, přičemž obětoval i členy SPd a yvezl šmejdy jako Rajchl, Majerová, apod. Komické bylo, když baiš nevěděl, že je nahráván a smál se SPD. jjeí odborníci, budou jeho. Jak mostaně zmatená členka SPD přiznala, v SPD ani nevědí, o kom se mluví jako o odbornících
                      Velkamedvědice
                    • napsal moskevský propagandista komunisto-fašista
                      03.11.2025 13:30

                      volič japonsko-korejského migranta, který okrádá vlastní stranu a je usvědčený lhář-popelář dvojí tvář :-)!
                      ČLOVĚK
                • Fakt??
                  03.11.2025 12:59

                  Fial byl karierní komunista??? Fiala byl stbák?? Fiala zařídíil, abychom si huntovali motory řepkou a on na tom zbohatnul od semínka po kombajn?? Fial se uděla vytunelováním petrimesu a okradením jejich majitelů?? Fila donutil zakleknout někoho na konkurenci a nařídil našim zakleknout a zlikvidovat FAU? Fiala nařídilm polít zemědělci pole jedem? Fiala vydělal za dobu v politice 40 miliard??? Ztráta soudnosti, co..
                  Velkamedvědice
                  • Jak píšu, prozatím tady nikdo lepší není
                    03.11.2025 13:15

                    a asi ani nebude
                    ČLOVĚK

Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Kalendář událostí
ČasUdálost
9:30CZ - PMI v průmyslu
16:00USA - Index ISM v průmyslu
16:00USA - Výdaje ve stavebnictví, m/m