Americká mediální společnost Time Cable koupí za zhruba tři miliardy dolarů (asi 50,9 miliardy Kč) svého rivala Insight Communications. Chce si tak upevnit pozice na americkém Středozápadě. Firma předpokládá, že díky akvizici bude schopna ušetřit na nákladech kolem 100 milionů dolarů ročně, počítá ale i s výhodami v podobě nižších daní. Dosavadním vlastníkem Insightu byl fond soukromého kapitálu Carlyle Group.
Time se s manažery Carlyle Group na převzetí dohodl po měsících vyjednávání. Fond chtěl operátora Insight prodat i v aukci, ta ale žádný výsledek nepřinesla. Zájem přitom vyjádřili jak strategičtí investoři, tak další fondy soukromého kapitálu, ale i rivalové. Mezi těmi byli například operátoři Cablevision Systems a Charter Communications.
Šéf Time Cable Glenn Britt agentuře Reuters řekl, že firma z původní aukce vypadla, protože cenu, kterou chtěl Carlyle, pokládala za příliš vysokou. Informované zdroje dříve uváděly, že Carlyle chtěl původně 3,5 miliardy až čtyři miliardy dolarů.