Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Ceny televizní reklamy v příštím roce porostou o 20-25 %

Ceny televizní reklamy v příštím roce porostou o 20-25 %

11.10.2006 9:06

Týdeník Euro citoval ředitele Českého sdružení značkových výrobců (ČSZV), který očekává, že ceny televizní reklamy v příštím roce porostou o 20-25 %. Inzerenti se obávají, že televize Nova a Prima by se mohly dohodnout na společné cenové strategii.

Náš názor: Dohoda o cenách reklamy je pouhou spekulací, nicméně očekáváme, že se ceny televizní reklamy porostou dvojciferným tempem, protože management TV Prima by se mohl víc soustředit právě na tržby z reklam. To by také pomohlo TV Nova snadněji implementovat svoji strategii, s kterou začala tento rok, podporou navíc by bylo menší množství odvysílané reklamy na veřejnoprávních kanálech od roku 2007.


Váš názor
  • Televizní reklama
    11.10.2006 9:24

    je účinná na IQ nižší vrstvy obyvatelstva a tudíž na nízkopříjmové skupiny. Z tohoto důvodu je televizní reklama málo účinná, což chytří výrobci vědí a ti ostatní vlastně jen sponzorují Novu a Primu.
    anabas
    • TV reklama
      11.10.2006 10:02

      Souhlasím jenom z části, protože určité % účinnosti tu je i na obyvatelstvo s vyšším IQ. Problém televizní reklamy je však někde jinde a to ve zrušení reklamy v ČT a s tím souvisejícím oddalováním startu DVB-T (nové televizní stanice, které by "ukously" kus koláče, který bude vlastnit Prima s Novou, které to však vědí a také podle toho jednají).
      stesan
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
10:00DE - Index podnikatelského klimatu Ifo
16:00USA - Prodeje nových domů