Všechny zmínky o očekávaných výsledcích, které se zveřejňují spolu se čtvrtletními čísly, jsou analyzovány stejně poctivě jako ziskovost a tržby. Firmy ale výhled zveřejňovat nemusí a je zajímavé podívat se na to, jaké procento z nich tak činí. K tomu, aby společnost výhled k výsledkům nepřidala, ji mohou vést dva základní důvody: U jejího podnikání existuje prostě příliš velká míra nejistoty, nebo jsou očekávání negativní a firma chce počkat, zda se jí nepodaří situaci do další výsledkové sezóny zlepšit.
Následující graf ukazuje podíl společností, které výhled v daném čtvrtletí neposkytly. Je patrné, že během býčího trhu se často stávalo, že výhled nezveřejňovalo méně než 50 % z nich. Tento podíl začal růst na konci roku 2007 a vrcholu dosáhl v prvním čtvrtletí 2009, tedy na dně trhu. S tím, jak pokračuje současný býčí trh, se zvyšuje počet firem, které výhled poskytují, v posledním čtvrtletí ale došlo opět k prudkému růstu podílu těch, které tak nečiní. Jde o další důkaz nejistoty, které podniky v současnosti čelí.
(Zdroj: Bespoke)