Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CME: Veřejnoprávní Česká televize pokračuje s vysíláním reklamy

CME: Veřejnoprávní Česká televize pokračuje s vysíláním reklamy

25.7.2007 9:22
Autor: KBC/Patria

Jak již bylo dříve uvedeno, měla by veřejnoprávní Česká televize pokračovat s vysíláním reklamy, a to 0,5 % z celkového denního vysílacího času. Podle Ministerstva vnitra by Česká televize měla z reklamy získat okolo 450 mil. Kč ročně. Česká televize pak tržby rozdělí následovně: (i) 150 mil. do filmového fondu, (ii) 15 mil. pro telekomunikační úřad, (iii) zbylých 285 mil. na digitalizaci televizního vysílání.

Náš názor: Odhadujeme, že Česká televize by po přijetí nového zákona měla pouze 1-2% podíl na trhu. Připomínáme, že komerční televizní stanice mohou odvysílat maximálně 12,0 % reklamy ze svého vysílacího času. Očekáváme neutrální reakci na tuto zprávu.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data