Skupina (18,5 CZK, 0,87%) za prvních sedm měsíců roku 2012 navýšila své prodeje meziročně o 16 % na 30 437 prodaných vozů. Prodeje za červenec 2012 přitom byly o 15,1 % silnější, než v červenci 2011, s celkově prodanými 4 596 vozy.
Prodeje skupiny za prvních sedm měsíců roku 2012 podle dnešní zprávy společnosti naznačují, že letošní zimní a letní sezóna byla pro společnost velmi silná. Hlavním tahounem růstu prodejů skupiny byl zejména neustále se zvyšující počet vozů prodaných na splátky. „V současné době dosahujeme v ČR penetrace vyšší než 50 % a na Slovensku vyšší než 60 %, s potenciálem dalšího růstu,“ uvedla nová generální ředitelka , Karolína Topolová.
Nejvíce v tomto za prvních sedm měsíců letošního roku oproti roku 2011 vzrostly prodeje na Slovensku, a to o 15,8 % na 7 905 vozů. V České republice se prodeje meziročně zvedly o 10 % na 21 438 automobilů. V Moskvě skupina prodala 1 182 aut. První pobočka v Ruské federaci již dosáhla bodu zlomu a od července má vyrovnané hospodaření, uvedla dnes společnost.
Měsíční prodeje skupiny AAA AUTO v prvních sedmi měsících let 2010, 2011 a 2012
Nové pobočky
Skupina plánuje do konce roku v ČR otevřít nová autocentra v Karlových Varech nebo Sokolově, a na Slovensku v Michalovcích či Trnavě. „Další pobočky budou následovat v roce 2013, samozřejmě vždy na základě podrobného průzkumu trhu a demografických faktorů,“ uvedla Topolová.
(Zdroj: AAA Auto)