Díky
Oracle E-Business Suite může Tesco nabídnout zákazníkům nejlepší zboží za nejlepší ceny.
Za oblibou obchodních domů a hypermarketů Tesco stojí široká nabídka zboží za atraktivní ceny. Zajistit plynulý chod tak rozsáhlé sítě obchodů při zachování vysoké úrovně služeb i nabídky zboží není možné bez kvalitních informačních systémů podporujících komunikaci s dodavateli. Do sítě Tesco patří v současné době 1006 obchodních domů a hypermarketů a pracuje v něm přes čtvrt miliónu lidí. Jen ve střední Evropě patří pod značku Tesco 72 hypermarketů. Proto společnost Tesco Stores již několik let používá jako svůj interní ekonomický systém řešení Oracle Financials patřící do sady aplikací
E-Business Suite. Díky jeho pružnosti mají odpovědní pracovníci společnosti přehled o všech fakturách, které je potřeba proplatit, a mohou tak bez průtahů uhradit dodavatelům jejich zboží na denní bázi. Ti pak nabízí Tescu lepší nákupní ceny, což se následně příznivě odráží v atraktivních cenách pro zákazníky.Vzhledem k tomu, že se řešení Oracle Financials ze sady aplikací
E-Business Suite osvědčilo, logicky bylo rozhodnuto o nasazení tohoto systému i při expanzi společnosti do střední a východní Evropy.
Více informací
Ještě širší sortiment
I když šíře nabídky hypermarketů Tesco je obrovská, ne všechny výrobky může společnost přímo zahrnout do svého sortimentu. Aby ale zákazník dostal na jednom místě skutečně vše, co potřebuje, rozhodla se společnost Tesco pro strategii takzvaných Shopping Malls. Co jsou to vlastně Shopping Malls? Ve velkých obchodních centrech uvnitř hypermarketů dostanou příležitost i nezávislí obchodníci, kteří si od provozovatele (např. Tesco Stores) pronajmou prostory. Mohou tak svým zbožím doplnit sortiment provozovatele a poskytnout tak zákazníkovi širší nabídku.
Využití organizačně náročného modelu Shopping Malls umožňují společnosti Tesco unikátní schopnosti modulu Oracle Pohledávky (patřícího do sady aplikací)
E-Business Suite. Díky tomuto modulu je možné evidovat veškeré informace o pronajímatelích prostoru v Shopping Malls včetně jejich závazků ke společnosti Tesco.
Více informací
I bez hotovosti
V moderním světě roste popularita splátkového prodeje – lidé si zvykají na život na dluh. Tesco vyšlo vstříc přání zákazníků, a nabídlo i tento způsob úhrady zboží. I v tomto směru se ukázal zvolený ekonomický systém Oracle Finacials ze sady aplikací
E-Business Suite jako velmi vhodný, neboť prodej na splátky bylo možné zákazníkům okamžitě nabídnout jednoduchým přidáním jediného modulu. Jak je známo, při splátkovém prodeji utratí většinou zákazníci více než při platbě v hotovosti, proto se tato možnost projevila velmi příznivě i ve zvýšení obratu.
Více informací
Spokojený zákazník se vrací
Volba Oracle Financials ze sady aplikací
E-Business Suite jako interního ekonomického systému se ukázala velmi prozíravá. Díky jeho pružnosti se zkvalitňují dodavatelsko-odběratelské vztahy, a to se pak příznivě odráží v cenové politice společnosti Tesco, kterou zase ocení zákazníci. Navíc sada aplikací
E-Business Suite umožnila společnosti Tesco přistoupit ke strategii Shopping Malls a nabídnout tak zákazníkům širší nákupní možnosti při snížení vlastních provozních nákladů. Je logické, že spokojený zákazník se bude do obchodu, kde mu vycházejí vstříc, rád vracet, a tím pádem i více utrácet. To přinese společnosti růst tržeb a samozřejmě i zisku.
ORC
(komerční prezentace)