Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

CME: Podíl TV Nova na reklamních výdajích i nadále roste

13.10.2006 8:47

Podle průzkumu TNS se v září zvýšily hrubé reklamní výdaje o 213 mil. Kč (meziročně +11 %) na celkových 2,1 mld. Kč. V září odvysílaly televizní stanice téměř o 54 hodin více reklamy v porovnání se stejným obdobím loňského roku. I když se počet hodin na Nově snížil o 11, zatímco u TV Prima se zvýšil o 67, podíl TV Nova na výdajích za televizní reklamu dosáhl 53,7 %, zatímco u TV Prima poklesl na 37,2 %.

Náš názor: Poslední statistiky, i když jsou zkreslené s ohledem na to, že berou v úvahu pouze hrubé výdaje a nikoliv poskytnuté bonusy a slevy, ukazují pozitivní trend pro Novu, který začal již v srpnu. Jak jsme očekávali situace se s blížícím se koncem roku začíná zlepšovat ve prospěch Novy. Její podíl překonal 50% hranici, když se většinu roku stabilně pohyboval nad 40 %.


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data