Podle průzkumu TNS se v září zvýšily hrubé reklamní výdaje o 213 mil. Kč (meziročně +11 %) na celkových 2,1 mld. Kč. V září odvysílaly televizní stanice téměř o 54 hodin více reklamy v porovnání se stejným obdobím loňského roku. I když se počet hodin na Nově snížil o 11, zatímco u TV Prima se zvýšil o 67, podíl TV Nova na výdajích za televizní reklamu dosáhl 53,7 %, zatímco u TV Prima poklesl na 37,2 %.
Náš názor: Poslední statistiky, i když jsou zkreslené s ohledem na to, že berou v úvahu pouze hrubé výdaje a nikoliv poskytnuté bonusy a slevy, ukazují pozitivní trend pro Novu, který začal již v srpnu. Jak jsme očekávali situace se s blížícím se koncem roku začíná zlepšovat ve prospěch Novy. Její podíl překonal 50% hranici, když se většinu roku stabilně pohyboval nad 40 %.