Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
ATO: Sledovanost stoupla v červnu všem hlavním televizím, ČT1 zastavila pokles

ATO: Sledovanost stoupla v červnu všem hlavním televizím, ČT1 zastavila pokles

15.7.2011 15:14
Autor: ČTK

Televizní stanice ČT1 v červnu prolomila pokles sledovanosti, který ji provázel od počátku roku. Její celodenní podíl na sledovanosti dosáhl u diváků starších 15 let 15,23 procenta, což je 0,93 procentního bodu více než v květnu. Podíl na sledovanosti přitom vzrostl téměř všem velkým stanicím. Výjimkou byl sportovní kanál ČT4. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).

Na poklesu ČT4 se zřejmě podílela především skutečnost, že se v předchozím měsíci konalo na Slovensku mistrovství světa v hokeji, které stanice přenášela. Její celodenní podíl se tak u dospělých diváků vyšplhal z dubnových 3,99 procenta na květnových 8,13 procenta. V červnu pak "spadl" na 2,41 procenta.

ČT2 dosáhla v červnu podílu na trhu ve výši 3,71 procenta, zpravodajská ČT24 4,86 procenta, Nova 30,92 procenta, Prima 17,82 procenta a TV Barrandov 4,97 procenta. Jejich podíl na sledovanosti se zvýšil. Dařilo se i mladším "sestrám" komerčních televizních stanic, kterým podíl také vzrostl. Podíl Novy Cinema se vyšplhal na 5,14 procenta, Primy Cool na 3,57 procenta a Primy Love na 0,88 procenta.

Celkově televizním stanicím v ČR v červnu meziměsíčně klesla celková sledovanost za celý den o sedm procent, v hlavním vysílacím čase mezi 19 a 23 hodinou večerní nastal pokles o osm procent. Ve srovnání s loňským červnem sledovanost vzrostla o čtyři procenta, v hlavním sledovacím čase stoupla o pět procent.

Celodenní podíl na sledovanosti u diváků starších 15 let  (%):

Červen 2011

Květen 2011

Červen 2010

ČT1

15,23

14,30

16,81

ČT2

3,71

3,48

5,15

ČT24

4,86

4,12

3,83

ČT4

2,41

8,13

4,90

Nova

30,92

30,36

33

Nova Cinema

5,14

4,64

3,02

Prima

17,82

16,45

15,43

Prima Cool

3,57

3,07

2,42

Prima Love

0,88

0,68

nevysílala

TV Barrandov

4,97

4,05

4,07

AT Media*

1,78

1,82

2,47

Ostatní stanice

8,71

8,90

8,90

* Mediální zastupitelství prodávající reklamní prostor na některých stanicích, například TV Óčko, Disney Channel, CS Film, MGM či Sport 1

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data