Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Výrobce kabelek Coach je dle čtvrtletních výsledků na cestě k oživení; Akcie vylétly vzhůru

Výrobce kabelek Coach je dle čtvrtletních výsledků na cestě k oživení; Akcie vylétly vzhůru

27.10.2015 16:21
Autor: Kristýna Zahradníková, Patria Online

Americký výrobce luxusních kabelek Coach dnes zveřejnil za čtvrtletí fiskálního roku s koncem 26. září upravený zisk na akcii ve výši 41 centů, který překonal očekávání analytiků na úrovni 40 centů. K lepším než očekávaným výsledkům, které poukazují na oživení značky, dopomohly jednak nové produkty a také méně slev. Srovnatelné tržby oproti předchozímu čtvrtletí zpomalily pokles.

Celkové čtvrtletní tržby se dočkaly 0,8procentního propadu na 1,03 miliardy dolarů a zaostaly tak mírně za odhady analytiků ve výši 1,04 miliardy dolarů. Pozitivní zprávou však zůstává, že tento pokles je zdaleka nejmenší, jaký největší americký výrobce kabelek reportoval za více než poslední 2 roky. Ačkoliv severoamerické srovnatelné tržby Coach meziročně klesly o 9,5 procenta, oproti poslednímu čtvrtletí minulého fiskálního roku, kdy se tržby propadly o 19 procent došlo k jednoznačnému zlepšení. Z mezinárodních trhů potom Coach získává asi 35 procent celkových tržeb. Tržby na bázi konstantních měnových kurzů vzrostly ve sledovaném období v Číně o 3 procenta, v Japonsku o 6 procent. Výrobce kabelek zároveň zaznamenal silný růst značky luxusní obuvi Stuart Weitzman, kterou převzal letos v květnu. Tržby za luxusní boty stouply oproti předchozímu kvartálu téměř na dvojnásobek 87,5 milionu dolarů.

Ze strategického pohledu se Coach snaží přitáhnout zpět zákazníky, kteří na značku zanevřeli ve prospěch konkurenčních brandů jako jsou Kate Spade nebo Michael Kors. Americký výrobce kabelek tak představil nové produkty a obnovil design butiků, společnost se již tolik nespoléhala na slevy, které v minulosti oslabovaly její zisk. Coach tak omezila snižování cen v zájmu dosažení lepších marží a soustředila se na dražší modely kabelek v zájmu zachování statusu luxusní značky. S cílem nalákat nové zákazníky také Coach rozjela marketingovou kampaň v souvislosti s letošním 75. výročím od založení značky.

Coach věří, že nadcházející klíčové období před vánočními svátky přinese pokračující zlepšení severoamerických srovnatelných tržeb a to díky širokému výběru nejen dárků, ale i nových modelů módních kabelek.

Akcie Coach v reakci na zveřejněné výsledky zamířily vzhůru, dokonce nejvíce za téměř posledních devět měsíců a vyslaly jasný signál, že Coach je na dobré cestě k opětovnému získání reputace na poli luxusního zboží. Konkrétně titul vzlétl až o 9,1 procenta a zaznamenal tak největší vnitrodenní zisk od 29. ledna. Akcie největšího amerického výrobce kabelek se tak nyní obchodují na zhruba 17,9násobku zisku. Titul od počátku letošního roku do pondělí připsal 19 procent. Aktuálně akcie Coach připisují téměř 5 procent.

Coach 3day.png

Vývoj ceny akcií Coach za posední 3 dny.

Zdroj: BBG, RTRS


Čtěte více:

Pfizer ve 3Q překonala očekávání a zvýšila výhled pro letošní rok
27.10.2015 11:56
Farmaceutická společnost Pfizer před otevřením trhu ohlásila čtvrtletn...
Čínská raketa s názvem Alibaba, akcie připisují 8%!
27.10.2015 12:09
Čínský e-commerce gigant Alibaba (DIP) dnes představil sadu hospodářsk...
Výsledky Ford ve 3Q - hvězdné výsledky v Severní Americe; akcie v pre-marketu -3 %
27.10.2015 12:20
Ford, velká severoamerická automobilka, ve 3Q hlásí zisk na jednu akci...

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data