Aktualizováno Rozmohl se nám tady takový nešvar. „Problémy v dodavatelských řetězcích“ rychle přebírají loňskou roli „protože Covid“. Jak jinak si vysvětlit varování (dle mnohých) „sextingové“ aplikace před problémy v dodavatelských řetězcích, které prý doléhají na zájem inzerentů o zadávání reklamy? My podezíráme spíše nedávné změny v politice ochraně soukromí u Applu, které snižují účinnost cílené reklamy, a tím i její cenu (na platformě iOS).
Pokračování článku je dostupné jen klientům placených služeb Patria Plus / Investor Plus případně uživatelům platformy Patria Direct.
Pokud jste klientem těchto služeb, potom je nutné se Přihlásit.
V
rámci placeného informačního servisu získáte přístup ke kompletnímu zpravodajství
www.patria.cz bez jakýchkoliv omezení. Veškeré zprávy, komentáře a horké
zprávy jsou zobrazovány terminálovou metodou (bez nutnosti obnovovat stránku) bez
zpoždění a v plné verzi.
Nejen zpravodajství, ale i další služby získáte v Patria Plus / Investor Plus -
sms a e-mailové zpravodajství, data
z finančních trhů v reálném čase, kompletní analytický servis,
rozsáhlé databáze časových řad ke stažení, prognózy
vývoje a valuace, ekonomické fundamenty, nástroje
a kalkulátory... více