Celkem 64% velkých firem, které si v roce 2002 vybíraly poskytovatele telekomunikačních služeb, se rozhodlo pro ČESKÝ TELECOM. Vsadily na profesionální společnost, která svou komplexní nabídkou služeb uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.
Ještě významnější je fakt, že po zkušenostech s jinými operátory se celá řada firem vrátila zpět ke službám ČESKÉHO TELECOMU.
Za důvěrou zákazníků, která je základním kamenem dobré spolupráce, stojí skutečnost, že ČESKÝ TELECOM dokázal bezezbytku využít svých předností, které jsou především v profesionálním přístupu, individuálním řešení zákaznických požadavků, komplexních službách, spolehlivosti i nejširší geografické dostupnosti. Díky efektivním investicím má dnes také špičkovou a moderní telekomunikační síť na světové úrovni. Svůj vysoký kredit podpořil i získáním certifikátu systému managementu kvality ISO 9001:2000 pro služby korporátním zákazníkům.
Na rozdíl od většiny ostatních operátorů není strategie ČESKÉHO TELECOMU založena pouze na nízkých cenách. Rozhodl se naopak vydat cestou poskytování přidané hodnoty ke stávajícím službám, jako jsou například garance kvality, SLA, služby aktivních dohledů či aktivní správa produktů prostřednictvím internetu.
Rostoucí spokojenost korporátních zákazníků se službami ČESKÉHO TELECOMU potvrzuje i průzkum nezávislé agentury AISA, který indikuje její nárůst o 11%. Průzkum agentury GfK dokonce ukázal, že IT manažeři považují ČESKÝ TELECOM za nejlepšího poskytovatele datových služeb v ČR.
(komerční sdělení)