Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Unilever se stále více specializuje na krásu a zdraví, prodává dva brandy potravin do japonských rukou

Unilever se stále více specializuje na krásu a zdraví, prodává dva brandy potravin do japonských rukou

22.5.2014 16:35
Autor: Pavel Petr, Patria Online

Unilever se rozloučil se svými dvěma značkami z oblasti potravinářského průmyslu – Ragu a Bertolli. Značky byly prodány japonské potravinářské společnosti Mizkan Group za 2,15 mld. USD. Unilever tak pokračuje ve zbavování se značek potravinářských výrobků.

Obchod tak přesunuje značku nejlépe se prodávajících italských těstovin, které pomohli popularizovat italskou kuchyni v Americe. Nyní bude držena společností asijského původu, která byla založená před 210 lety. Společně dohromady dokázaly zajistit roční prodeje v objemu více jak 600 mil. USD.

Pod vedením CEO Paul Polman se Unilever zaměřuje na svůj byznys okolo zdraví a krásy místo prodeje pomaleji rostoucích potravinářských značek většinou v USA. Pro Mizkan je to velká příležitost zvýšit svojí přítomnost v Severní Americe, která už byla v minulosti posilována jinými akvizicemi kvůli silné závislosti na snižující se populaci Japonska.

Zdroj: Bloomberg


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
9:30DE - PMI v průmyslu
10:00EMU - PMI v průmyslu
10:30UK - Harmonizovaný CPI, y/y
16:00USA - Prodeje nových domů
20:00USA - Zápis z jednání FOMC