Unilever se rozloučil se svými dvěma značkami z oblasti potravinářského průmyslu – Ragu a Bertolli. Značky byly prodány japonské potravinářské společnosti Mizkan Group za 2,15 mld. USD. Unilever tak pokračuje ve zbavování se značek potravinářských výrobků. Obchod tak přesunuje značku nejlépe se prodávajících italských těstovin, které pomohli popularizovat italskou kuchyni v Americe. Nyní bude držena společností asijského původu, která byla založená před 210 lety. Společně dohromady dokázaly zajistit roční prodeje v objemu více jak 600 mil. USD. Pod vedením CEO Paul Polman se Unilever zaměřuje na svůj byznys okolo zdraví a krásy místo prodeje pomaleji rostoucích potravinářských značek většinou v USA. Pro Mizkan je to velká příležitost zvýšit svojí přítomnost v Severní Americe, která už byla v minulosti posilována jinými akvizicemi kvůli silné závislosti na snižující se populaci Japonska. Zdroj: Bloomberg