USA:
Mediální gigant , který v srpnu odstartoval výprodej mediálních titulů, se prozatím vyhnul osudu konkurentů jako Time nebo 21st Century Fox, když si překvapivě dobře vedly kabelové sítě, které byly v létě na čele s ESPN zdrojem obav. Celkové tržby vzrostly ve 3Q15 meziročně o 9 % na 13,5 mld. USD, zatímco trh čekal 13,6 mld. USD. Zisk na akcii vyšplhal na úroveň 1,2 USD a předčil tak trhem očekávaných 1,14 USD. Kabelové sítě zvýšily tržby o 12 % na 4,25 mld. USD, jejich zisk narostl meziročně dokonce o 30 % na 1,66 mld. USD. Pod rychlejším růstem zisku jsou podepsané reklamní příjmy a redukce provozních nákladů. Programové náklady naproti tomu rostou. Televize ABC zvýšila tržby o 10 %, zisk ovšem posílil jen o 1 %. Zábavní parky navýšily zisk o 7 % na 738 mil. USD při 10% růstu tržeb na 4,36 mld. USD. Dařilo se hlavně domácím parkům, tržby v zahraničí byly slabší. To ale může v příštím roce změnit nový Disney Resort v Shanghaii. Kapitálové výdaje v zábavních parcích ovšem v příštím roce narostou díky Shanghaii a novým atrakcím souvisejícím primárně s novou ságou Star Wars o 800 mil. USD. Tržby filmových studií při absenci nových blockbusterů stagnovaly na úrovni 1,8 mld. USD. Zisk se ovšem meziročně zdvojnásobil díky příjmům z televizních licencí a streamování. A konečně, divize spotřebního zboží navýšila tržby o 11 % na 1,2 mld. USD, zisk posílil o 10 %. Tento výsledek přitom zatím nezahrnuje příjmy z prodeje produktů točících se kolem nového dílu Star Wars, s jejich prodejem se přitom začalo už v září. Akcie přidávají 3 %.