Udělat dobrý obchod nebylo bez kvalitní komunikace se zákazníky snadné nikdy. Dnes je to nemožné.
Nikdo nebude stavět s firmou, která mu už jednou nevyšla vstříc. Nikdo si podruhé nepořídí auto u prodejce, který na člověka kouká svrchu. No ovšem, za svoje tvrdě vydělané peníze máte přece nárok na slušné jednání.
V uvedených případech si ví rady každý. Od toho přece existuje konkurence. Je tedy zvláštní, že tenhle přístup nefunguje v oblasti mobilní komunikace, ačkoli i tady máme docela slušný výběr. Například u Oskara čeká na nové firemní zákazníky zvláštní
Přestupová sada, díky které můžete na změně jen vydělat.
Stále ale najdete spoustu firem, které nejsou se svým operátorem příliš spokojeny (kvůli nákladům na volání, nepružné nabídce atd.), ale dnes a denně se připravují o peníze i šanci na lepší komunikaci s klienty. Zmíněná Přestupová sada přitom nabízí až desetitisíce volných minut, až rok bez paušálu, nové mobily od 1 Kč nebo nové firemní vizitky. Stačí si jen vybrat. S Oskarovými novými tarify Naplno máte navíc na výběr i z nejnovějších služeb pro běžné zákazníky (víkendy zdarma apod.).
(Komerční prezentace)