Generální ředitel TV Nova poskytl rozhovor Bloombergu, kde se vyjádřil k několika bodům. Předpokládá, že reklamní trh v České republice v příštích pěti až sedmi letech vzroste o 56 % za podpory ekonomického růstu a zahraničních, zde přítomných, společností. Připustil, že podíl Novy na výdajích na televizní reklamu by v meziročním srovnání mohl poklesnout, i když je se svými ratingy v hlavním vysílacím čase v dobré pozici těžit z růstu celého trhu. Současné ratingy v hlavním vysílacím čase se pohybují mezi 42-45 %, což je optimální a není nutné investovat do jejich zlepšení.
Digitální vysílání by mohlo přinést další specializované kanály, jako například sportovní, filmové nebo seriálové. Nicméně zopakoval, že TV Nova pokládá rok 2010 za termín pro přechod z analogového na digitální vysílání jako náročný a neočekává, že pokrytí signálem a penetrace set-top boxů mezi lidmi budou dostatečné.
Náš názor: Rozhovor nepřinesl žádné nové informace a i když by reklamní trh měl výrazně růst z dlouhodobého hlediska, nebyly zveřejněny žádné změny v projekcích zisku, protože tento růst je již započítán. Proto nevidíme žádný důvod pro zvýšení našeho odhadu fundamentální ceny 79 USD a opakujeme naše doporučení Koupit.