Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
Rozhovor s Milošem Homolkou, ředitelem prodeje ve společnosti Opavia – LU

Rozhovor s Milošem Homolkou, ředitelem prodeje ve společnosti Opavia – LU

26.3.2007 12:09
Autor: 

 29. – 30. března 2007 proběhne v Choceradech u Prahy již druhý ročník akce s názvem KAM Forum. Jedná se o diskusní setkání ředitelů a manažerů prodeje, obchodních ředitelů, Key Account manažerů a dalších expertů z oblasti obchodu zodpovědných za dosahování prodejních výsledků společnosti. Jako ochutnávku toho, co Vám může návštěva akce nabídnout přináším rozhovor s jedním z vystupujících, Milošem Homolkou, který pracuje na pozici National Sales Director ve společnosti Opavia – LU.

1. Pokud chce key account manažer rozvíjet spolupráci s klíčovými zákazníky, musí znát hlavně způsob jak analyzovat svou dosavadní činnost. Přiblížil byste nám možnosti analýzy dosavadního přístupu?
Ve společnosti Opavia je pro nás hlavním hodnotícím faktorem vývoj kategorie sušenek a oplatek na daném zákazníkovi a zda a jakým způsobem přispíváme k nárůstům této kategorie. Dalším ukazatelem je také distribuce výrobků na jednotlivých formátech, správné umístění výrobků na regále a správná cenotvorba, která je důležitá z hlediska marže zákazníka. Pravidelnou činností každého KAM je také analýza realizovaných promočních akcí z hlediska efektivity celkových vložených nákladů a slouží jako podklad pro plánování dalších promo akcí.

2. Jakým způsobem se dá vyhodnotit rentabilita konkrétních klíčových zákazníků?
Hlavním ukazatelem je celková úroveň zisku, kterou spolupráce s daným zákazníkem přináší, a také ukazatel podílu zisku na čistých tržbách, který umožňuje zákazníky mezi sebou porovnávat. Dále je součástí rentability zákazníka rentabilita promočních akcí, které jsou s ním realizovány. Důležitým faktorem je, aby vývoj investic do daného zákazníka korespondoval s vývojem obratu, který je s ním realizován.

3. Jak zjistíme, že jednáme s těmi pravými?
Obchod by měl být o oboustranně výhodné spolupráci. Jak odběratel, tak dodavatel by měl dosahovat rozumné úrovně profitability a být připraven investovat do dalšího rozvoje společného obratu.

4. Jaký je ve Vaší společnosti poměr mezi klíčovými a běžnými zákazníky?
Obrat klíčových zákazníků na celkovém obratu firmy tvoří přibližně 50%. Do obratu klíčových zákazníků ale nezapočítáváme obrat realizovaný se společností Makro.

Komerční prezentace

Reklama
Nově na Patria.cz - obchodní signály na forexu podle technických indikátorů ADX, Williams R% a klouzavých průměrů!
Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře
2.12.2016
22:01Americké trhy zaznamenaly první týdenní ztrátu za poslední 4 obchodní týdny
17:07APS Fund Alpha uzavřený investiční fond, a.s. - Zveřejňuje vnitřní informaci, která se týká rozhodnutí o snížení vlastního kapitálu
17:00Praha close - Praha si před víkendem zopakovala růst, za celý týden ztrácí
16:58Dolaru se na závěr týdne nedaří, data byla slabší a výnosy klesají  
16:55Týden technicky - Dolar ustoupil ze svých maxim, stejně jako SPX500. Ropa lámala rekordy, zlatu se nadále nedařilo
16:38Týden na měnách - Libře dál pomáhají politici  
16:30Šest investičních témat pro rok 2017
16:00F. Kronus: Ropa po OPECu, Nike a Facebook (Video)
15:46APS Fund Alpha uzavřený investiční fond, a.s.- Zveřejňuje opravenou pololetní zprávu k 30.6.2016
15:30Dohoda OPECu může dostat trh do deficitu, cena ropy prudce vzrostla  
14:46Americký trh práce - slabší listopad Fed neodradí  
13:32Jednoduché vysvětlení deziluze z EU
13:09TOMA, a.s. - Zpráva z valné hromady
12:00Mariňák s přezdívkou „Mad Dog“ bude Trumpovým ministrem obrany
11:47ISTROKAPITAL CZ a.s. - Informace o výplatě jmenovité hodnoty a výnosů z dluhopisů
11:30Německo se už připravuje na obchodní válku s USA
11:08Jak se v portfoliu připravit na posílení české koruny
10:30Project Syndicate: Demonetizace - co dělat a co ne
10:29Slabší růst ekonomiky korunu nerozházel, dolar před daty nemá směr  
10:12Pražská burza otevírá bez jasného směru, a tak míří k týdenní ztrátě

Související komentáře
    Nejčtenější zprávy dne
    Nejčtenější zprávy týdne
    Nejdiskutovanější zprávy týdne
    Denní kalendář hlavních událostí
    Nebyla nalezena žádná data