Podle generálního ředitele TV (1 697 CZK, 1,68%), Petra Dvořáka, plánuje stanice vylepšit svůj obchodní model pro rok 2008 a také chce představit novou reklamní strategii s aktualizovanou cenovou politikou, která bude zveřejněna na začátku října. Dvořák odmítl naznačit jakým směrem se budou ceny reklamy ubírat. Podle reklamní agentury Media Edge bude mít změna ceny pravděpodobně největší vliv na velké inzerenty, kteří měli na TV velké slevy.
Náš názor: Zprávu hodnotíme jako neutrální. U TV předpokládáme 26,1% růst tržeb v roce 2008, protože má téměř 60 % televizního reklamního trhu v České republice, který by měl meziročně růst o 18,0 %. Trh potáhne zejména rostoucí poptávka, která bude odpovídat rostoucí ekonomice a také navýšení cen reklamy tažené snižující se nabídkou reklamních minut s ohledem na zákaz reklamy na veřejnoprávní České televizi.