Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články
CETV - TV Nova loni zůstala nesledovanější, ztratila ale spolu s ČT proti Primě či TV Barrandov

CETV - TV Nova loni zůstala nesledovanější, ztratila ale spolu s ČT proti Primě či TV Barrandov

5.1.2012 16:11
Autor: Redakce, Patria Online

Nejsledovanější tuzemskou televizí loni zůstala TV Nova. Dominantní postavení ve sledovanosti si drží dlouhodobě, i když její podíl neustále klesá. Loňský podíl Novy na celodenní sledovanosti ve skupině lidí starších 15 let činil 29,13 procenta, což bylo meziročně o 3,79 procentního bodu méně. Podíl na sledovanosti klesl také ČT1, naopak vzrostl u Primy a TV Barrandov. Vyplývá to z údajů zveřejněných na webu Asociace televizních organizací (ATO).

Podíl na sledovanosti ČT1 loni meziročně klesl o 1,4 procentního bodu na 15,88 procenta. Program ČT2 ztratil 2,03 procentního bodu na 3,66 procenta. Naopak si polepšila zpravodajská stanice ČT24, kterou sledovalo 4,53 procenta diváků. Zvýšil se i podíl sportovního kanálu ČT4 na 3,57 procenta proti 2,48 předloni.

ato1

Podíl Primy na sledovanosti se loni zvýšil na 17,91 procenta z 16,74 procenta v roce 2010. Prima Cool zaznamenala pokles diváků o 1,61 procentního bodu na 0,83 procenta. Prima Love, která začala vysílat loni 8. března, měla sledovanost 3,48 procenta. Novu Cinema sledovalo 4,84 procenta diváků.

TV Barrandov loni vzrostl podíl na celodenní sledovanosti o 0,85 procentního bodu na 5,07 procenta. Stanice společnosti AT Media, kam patří například CS film nebo Óčko, získaly 2,05 procenta. Ostatní televize měly podíl 9,05 procenta.

Nova loni dominovala i v hlavním vysílacím čase, tedy mezi 19. a 23. hodinou. Sledovalo ji 33,04 procenta diváků starších 15 let. Nova Cinema měla v tomto čase podíl 4,93 procenta, ČT1 měla 17,73 procenta, ČT2 3,08 procenta, ČT24 2,68 procenta a sportovní ČT4 přitáhla 3,34 procenta diváků starších 15 let.

ato2

Prima měla v hlavním vysílacím čase sledovanost 18,44 procenta, Prima Cool a Prima Love 0,62 procenta, respektive 3,20 procenta diváků. TV Barrandov měla podíl 4,90 procenta, stanice AT Media 1,41 procenta a ostatní televizní stanice 6,63 procenta diváků.

(Zdroj: čtk, ATO)


Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
Nebyla nalezena žádná data