Škoda Auto v prvních třech měsících roku 2014 prodala více vozů než v kterémkoli jiném prvním čtvrtletí v historii automobilky. Od ledna do března dodala značka svým zákazníkům na celém světě 247 200 vozů, což ve srovnání se stejným obdobím minulého roku představuje nárůst o 12,1 %. V březnu vzrostly prodeje v porovnání se stejným měsícem roku 2013 o 14,6 % na 96 100 vozů. To byl zároveň nejlepší březen v historii automobilky. Nová Škoda Octavia si v březnu v západní Evropě polepšila o 49 %, ve střední Evropě zhruba o 47 %.
Výrazného růstu dosáhla Škoda v březnu a v prvním čtvrtletí v západní Evropě. V březnu vzrostl počet dodávek zákazníkům o 18,7 % na 45 500 vozů. Od ledna do března si značka polepšila o 15,6 % na 104 400 vozů. Tím se poprvé podařilo dodat zákazníkům v západní Evropě za první čtvrtletí více než 100 000 vozů značky Škoda. Tržní podíl značky vzrostl na 3,3 %. V Německu upevnila Škoda v březnu svou pozici nejsilnější zahraniční značky nárůstem o 10,8 % na 14 500 vozů. Podíl značky na německém trhu vzrostl ke konci března na 4,9 %. Škoda posiluje také ve Velké Británii, Rakousku či Švýcarsku.
Ve východní Evropě, včetně Ruska, dosáhl počet vozů značky Škoda dodaných zákazníkům 10700 vozů, o 3,8 % více než v loňském roce. V prvním čtvrtletí dosáhla automobilka celkového přírůstku o 5,3 % a dodala zákazníkům 26 500 vozů. Tím dosáhla Škoda lepšího vývoje než celkový trh, tržní podíl ke konci března vzrostl na 3,9 %.
Opakovaně vysokého nárůstu dosáhla značka Škoda ve střední Evropě. V březnu vzrostl počet dodávek zákazníkům o 28,9 % na 13 400 vozů. V prvním čtvrtletí činil nárůst dokonce 30,2 %, to odpovídá počtu 37 400 vozů dodaných zákazníkům. Tržní podíl v prvním čtvrtletí vzrostl na 19,2 %, z 18 % v prvním čtvrtletí roku 2013
Růstu dosahuje Škoda také na nejsilnějším trhu v Číně. V březnu vzrostl počet dodávek zákazníkům o 10,1 % na 20 300 vozů.
Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti Škoda Auto pro oblast prodeje a marketingu za úspěchem vidí kvalitní modelové portfolio a i pro rok 2014 počítá s vysokým tempem růstu: „Celá modelová paleta se na mezinárodním trhu ukázala jako úspěšná. Zejména nová Octavia je v každém ohledu trefou do černého. Vysoké tempo udržíme i v roce 2014 a v největší modelové ofenzivě značky Škoda budeme i nadále pokračovat.“
V červnu na trh poprvé vstoupí nová Octavia ve verzi G-TEC, poháněná zemním plynem. V srpnu bude zahájen prodej nové generace modelu Octavia Scout. Kromě toho přibudou v nabídce také tři nové, sportovně laděné akční verze Monte Carlo modelů Škoda Yeti, Škoda Rapid Spaceback a Citigo. Na největším trhu značky Škoda v Číně bude ještě v tomto pololetí na trh uvedena nová A Octavia a Rapid Spaceback. V dubnu bude Škoda Rapid uvedena také na ruském trhu.