Sledovanost televizí v červenci meziročně vzrostla o jedenáct procent. Diváci je tak denně sledovali v průměru 2 hodiny 59 minut, což je o 17 minut více než před rokem. Nárůst podílu na sledovanosti potvrdil veřejnoprávní kanál ČT1. Sledovanost rostla i stanici ČT2, naopak Nova a Prima zaznamenaly pokles. Vyplývá to z údajů Asociace televizních organizací (ATO).
ČT1 dosáhla v červenci u diváků starších 15 let celodenního podílu na sledovanosti 15,56 procenta. Je to již podruhé za sebou, co jí podíl na trhu rostl. Předtím přitom této veřejnoprávní stanici od počátku roku setrvale klesal. ČT2 zaznamenala nárůst ze 3,71 procenta na 5,03 procenta. Sportovní ČT4 podíl na sledovanosti vzrostl a zpravodajské ČT24 naopak klesl.
Pokles zaznamenaly i stanice Prima, a to ze 17,82 na 16,35 procenta, a Nova, z 30,92 na 27,72 procenta. Naopak jejich menším "sestrám", Primě Cool, Primě Love a Nově Cinema, podíl na sledovanosti vzrostl. Podobně na tom byla i TV Barrandov.
| červen |
červenec |
červen |
červenec |
ČT1 |
15,23 |
15,56 |
17,14 |
17,00 |
ČT2 |
3,71 |
5,03 |
3,24 |
4,89 |
ČT4 |
2,41 |
3,31 |
2,08 |
2,27 |
ČT24 |
4,86 |
4,54 |
2,84 |
2,99 |
Nova |
30,92 |
27,72 |
34,19 |
30,57 |
Nova Cinema |
5,14 |
5,46 |
5,42 |
5,70 |
Prima |
17,82 |
16,35 |
18,14 |
17,08 |
Prima Cool |
3,57 |
3,61 |
3,31 |
3,13 |
Prima Love |
0,88 |
1,10 |
0,64 |
0,85 |
TV Barrandov |
4,97 |
5,57 |
5,03 |
6,21 |
AT Media* |
1,78 |
2,06 |
1,21 |
1,53 |
Ostatní stanice |
8,71 |
9,69 |
6,76 |
7,78 |
* Mediální zastupitelství prodávající reklamní prostor na stanicích TV Óčko, Disney Channel, CS Film, Film+, Spektrum, AXN, Minimax, Universal Channel, MGM, National Geographic Channel, Sport 1 a TV Paprika.
Zdroj: ATO