, který byl zatím opravdovým králem streamovaného obsahu, nyní bude čelit konkurenci, kterou poprvé musí brát smrtelně vážně. Je to totiž společnost, která je v podstatě modlou pro řadu lidí. Tou společností je .
se v poslední době stal terčem prodejních pokynů a ztratil téměř 20 % své hodnoty. Je to společnost, která která je sice hodně volatilní, tak jako ostatní, které rychle rostou. Ale tentokrát za tím stojí i něco jiného a to právě připravovaný vstup do odvětví, který to myslí smrtelně vážně.

Pro obsah pro svůj stream si nešel nikam jinam než do Hollywoodu. V posledních týdnech prý prodělal několik kol jednání s výkonnými představiteli filmového průmyslu z Hollywoodu s tím, jak se stále více zajímá o možnost produkce unikátního obsahu pro . Vstup do odvětví Applu však ještě chvíli potrvá.
Důvodem může být nižší počet jednotek TV na kterém by nová služba měla běžet. Ale hlavně to má být průtahy v jednání s jednotlivými dodavateli obsahu. původně chtěl představit svojí streamingovou službu společně s novou TV. Což se bohužel nestane a pravděpodobně zatím představí jen novou TV a se službou přijde až příští rok.
může svou přítomností na trhu s online videem kompletně přeházet váhami na celém trhu. je obrovská společnost, která má až neuvěřitelně loajální zákazníky, hodnotný a obdivovaný brand, má dobrou pověst co se služeb a zboží týče a v neposlední řadě sedí na 200 mld. USD v hotovosti, které kdyby se daly do pohybu, mohly by si koupit přímo jedno ze studií. Abychom pochopili, že je to jako příběh o boji Davida s Goliášem, je třeba říct, že tržní kapitalizace Netflixu je 42 mld. USD. si může koupit čtyřikrát, hned teď v hotovosti.
Navzdory tomu je jednička trhu, která prošlapa cestu trnitou cestou za což teď řekněme až oprávněně sklízí plody svého úsilí. Expanduje v rámci své strategie v Evropě a Asii. V zádech mu stojí 65 milionů platících zákazníků z různých koutů světa, unikátní obsah, který nikdo jiný nemá a taky velmi konkurenceschopné ceny nastavené pro všechny klienty.
To, že se pravděpodobně schyluje ke vstupu na online streaming trh, neznamená, že a skončí v klinči. obyčejně volí strategii prémiového skvělého vyladěného ale také dražšího produktu, tudíž je možné, že se jejich cílové skupiny potenciálních klientů prakticky úplně míjejí.
Může to tedy dopadnou tak, že na tomto kolbišti je místa pro dva ještě docela dost. Stejně tak jako televizní trh si rozebralo vícero společnosti, stejně tak může dopadnout i trh se streamovaným videem. Vstup automaticky nemusí znamenat ztráty pro .
Zdroj: Bloomberg, Motley Fool