Hledat v komentářích
Investiční doporučení
Výsledky společností - ČR
Výsledky společností - Svět
IPO, M&A
Týdenní přehledy
 

Detail - články

OSKAR oslovuje i firemní zákazníky

17.9.2001 9:00
Autor: 

Drtivá většina lidí si dnes pod jménem Oskar vybaví mobilního operátora, který zaujal nejen jednoduchostí a výhodností svých služeb, ale i tím, že dokáže brát věci z nadhledu a s humorem. Oskar však získává své renomé i jako poskytovatel služeb šitých na míru firemním zákazníkům. Nadstandardní přístup poskytne jak větším společnostem, tak i vaší rodinné firmičce, která se rozhodne odebrat třeba jen pět SIM karet.

Firemní klienti od operátora získávají celou řadu prémiových služeb – podrobné měsíční výpisy hovorů zdarma, zvýhodněné nákupy mobilů či třeba elektronické vyúčtování na internetu. Ale to zdaleka není vše. Nebyl by to Oskar, aby do boje nenasadil zbraň, která se mu tak osvědčila při razantním nástupu na český trh před rokem a půl – tedy výhodné ceny.

Firemní zákazník především ocení, kolik peněz mu ušetří férový způsob účtování. Oskar ví, že manažeři a podnikatelé potřebují telefonovat hlavně přes den a že nemohou čekat na noční tarif jako někteří teenageři. Nabízí jim proto třeba i ve středu dopoledne stejně dostupnou výhodnou cenu jako v ospalý nedělní večer. Díky tomu a díky speciálním nabídkám jako OskarExtra či Business Connect se firemní zákazníci mohou těšit, že na svých telefonních účtech ušetří.

Oskar též obratně využívá toho, že dostal od ČTÚ přidělenu „šťastnou předvolbu“ 077, která umožňuje vytvářet spoustu atraktivních číselných kombinací. Trochu marniví jsme všichni, schopné manažery nevyjímaje – kdo by tedy neocenil, že Oskar firmám zdarma nabízí číselné řady v intuitivní podobě 0777 7XX XXX. V leckterých společnostech už poznáte generálního ředitele podle toho, že má na vizitce elegantní číslo 0777 7XX 001. Finanční ředitel pak mívá koncovku 002, marketingový třeba 003 atd. Detail, řeknete, ale neskládá se z takových půvabných detailů všechno krásné?

Mezi společnostmi, jež se nedávno rozhodly přejít úplně na Oskara, je třeba i alternativní telefonní operátor Aliatel. Kdo už by poskytovatele GSM služeb měl volit zodpovědněji než nezávislý operátor, který je dokonale zasvěcen do zákulisí telekomunikačních sítí v ČR, jejich kvalit a cen. Rozhodnutí Aliatelu jen potvrzuje, že přejít na Oskara se firmám vyplatí.

(Placená inzerce)

Váš názor
Na tomto místě můžete zahájit diskusi. Zatím nebyl zadán žádný názor. Do diskuse mohou přispívat pouze přihlášení uživatelé (Přihlásit). Pokud nemáte účet, na který byste se mohli přihlásit, registrujte se zde.
Aktuální komentáře

Související komentáře
Nejčtenější zprávy dne
Nejčtenější zprávy týdne
Nejdiskutovanější zprávy týdne
Denní kalendář hlavních událostí
ČasUdálost
10:30UK - Maloobchodní tržby bez PHM, m/m
14:30USA - Nové žádosti o dávky v nezam.
16:00USA - Prodeje starších domů