Máte pravdu, rozdíly v kvalitě a výdrži dílů jsou, ale až na vyjímky nebudou výrazné.Mnoho dílů, elektroniky,nebo i celých motorů mají různé značky shodné.Např. Německý Opel a Italská ALfa Romeo mají shodný 1.9 Diesel. Já jsem přesvědčený, že auto je v takovém stavu, jaký je jeho majitel. Je tam mnoho faktorů. Dražší vozy jezdí asi častěji do servisů. U levnějších se na údržbě může více šetřit. Já jsem jel například na předraženou garanci s novým autem 2x, dále si dělám údržbu a výměnu oleje sám. Ve značkovém servise mě neodhalili vůli v zavěšení. Odhalil jsem to sám a dal následně vyměnit. Na STK tak bylo vše v pořádku. Kdybych nebyl tak vnímavý, tak by na TUV měli další záznam o závadě. Pokud vím, tak se na TUV zaznamenávají i vadné žárovky, to je přeci typický příklad chování spotřebitele a ne kvality auta. TUV nesleduje kvalitu a výdrž důležitých součástek, elektorniky, motoru, spojky a mnoho dalšího. Sledují se tam běžné spotřební díly,tedy brzdy, zavěšení, atd. Jistě jste byl u nás na STK. To přeci nevypovídá o kvalitě a spolehlivosti, tedy alespoň pro mě, vůbec nic. I nekvalitní auto můžu mít v pořádku, když jedu na TUV, stejně tak tam můžu jet s kvalitním, ale zanedbaným. ;-) Ze své zkušenosti obecně souhlasím s výsledkem TUV, tedy že Německé a Japonské vozy jsou lepší, než např. Francouzské, ale je to jen shoda náhod. K tomu správnému výsledku TUV ( obecně ) tedy došlo pochybným způsobem a proto bych se tím neřídil, ani neargumentoval v jinak hezkém článku. Ten rozdíl Škoda - Ford je stejně malý a podle obecně známých zkušeností lidí bych řekl, že to bude s kvalitou v tomto případě naopak.
Head