koule aby otevřeně ukázal prstem na Trumpa. Nebýt jeho, NS2 byl zprovozněný před víc než rokem, v době minimálních cen. Druhou trapností je neustálé omílání neobjednání transportní kapacity...když nikdo za přemrštěnou cenu nevystaví objednávku, není co přepravovat, tak ani není proč rezervovat kapacitu. Třetí trapností je kopírování celých odstavců měsíce starých článků do aktuálních zpráv po vzoru Novinek, které to zdá se odkoukaly od ČTK, které to bere "z hůry". /// Energetický mix se v souvislosti s klima řeší už mnoho let. Mnoho let je známo, že v průmyslu bude muset hrát prim vodík. Vodík je doposud vyráběn téměř výhradně z fosilních paliv, která se mají v budoucnu nahradit zeleným vodíkem, což bude trvat nejméně jedno desetiletí spíš déle. Při nízkých cenách plynu si neumím představit žádnou finanční instituci, která by ztrátově financovala flotily nově vyráběných tankerů pro přepravu CNG, kterých se nedostává a v budoucnu budou převážet i ten vodík. Do Japonska jinak než po moři dopravovat energii nelze a nelze ani předpokládat, že by tam mohli být někdy soběstační. /// V neposlední řadě podíl Gazpromu na GLOBÁLNÍ produkci fosilních paliv je poměrně malicherný až zanedbatelný, Gazprom nyní dodává na domácí trh a na globální trh dodává zbytek světa za aktuální ceny, které obhájí a nastartují i zcestné a nepotřebné projekty kdejakého psychopatického politika...v zájmu mantry udržení zaměstnanosti...
Mudr.c