According to media house MPG, Poland’s advertising market gained 8.6% y/y in 1H11. The media house says the strong year-on-year growth was the consequence of the low base of 1H10 related to national mourning, which lowered ad spending in April 2010.
Pokračování článku je dostupné jen klientům placených služeb Patria Plus / Investor Plus případně uživatelům platformy Patria Direct.
Pokud jste klientem těchto služeb, potom je nutné se Přihlásit.
V
rámci placeného informačního servisu získáte přístup ke kompletnímu zpravodajství
www.patria.cz bez jakýchkoliv omezení. Veškeré zprávy, komentáře a horké
zprávy jsou zobrazovány terminálovou metodou (bez nutnosti obnovovat stránku) bez
zpoždění a v plné verzi.
Nejen zpravodajství, ale i další služby získáte v Patria Plus / Investor Plus -
sms a e-mailové zpravodajství, data
z finančních trhů v reálném čase, kompletní analytický servis,
rozsáhlé databáze časových řad ke stažení, prognózy
vývoje a valuace, ekonomické fundamenty, nástroje
a kalkulátory... více