No a jsme zase u toho co je a co není košér a kdy jde nebo nejde o podvodné jednání. Jsem jejich zákazníkem už 30let, mají můj email a moje tel.č. na pevnou i na mobil, posílají mi různé SMS celkem často, ale o tom, že mi zdraží službu od 1.1.2021 žádná SMS, žádný telefonát nebo upozornění emailem, zmíní se jen v jedné faktuře a to říjnové a ještě tu informaci vloží až na druhou stranu. Já ty faktury nečtu, páč platím pořád stejnou částku už spoustu let. Loni jsem dokonce navýšil tarif na ADSL, kdy konečně zvýšili tady u nás rychlost. A podvodné jednání se podle mě jedná a to proto, že ve skutečnosti nedošlo ke změně služby, ale pouze se účelově změnil její název. Já mám s nima smlouvu a předpokládám, že z ní můžu odstoupit a také tak učiním. Klidně budu platit jinde víc, jde mi o princip, tohle nepovažuji za slušné a normální jednání. JInak jaký šéf taková firma.
Lišák
