Americký výrobce hraček zvýšil ve třetím čtvrtletí tržby o 11 procent na 1,97 miliardy dolarů (43,6 miliardy Kč) a splnil odhad analytiků. Varuje ale, že prodej před Vánoci mohou narušit problémy v dodavatelských řetězcích, které ho už ve třetím kvartálu stály zhruba 100 milionů dolarů na zrušených objednávkách. Konkurent firmy to uvedl ve svém dnešním sdělení. Akcie stouply v premarketu o více než 2 procenta.
Společnost oznámila, že letos čeká růst tržeb o 13 až 16 procent. Analytici v anketě společnosti Refinitiv odhadují, že tržby porostou o 14,2 procenta.
Poptávka se letos zvyšuje, ale má podobně jako jiné firmy problém ji uspokojit kvůli uzavírání továren, nedostatku kontejnerových lodí a dlouhé čekací době v přístavech. Jeho rival nicméně uvedl, že se předvánoční sezóny neobává, protože si nasmlouval dodatečné přepravní kapacity. v letošním třetím čtvrtletí meziročně zvýšil tržby o osm procent na 1,8 miliardy dolarů.